با این حال، آقای پارکس در سطح بالایی از پیچیدگی کاربران کوپن قرار دارد. بسیاری از افرادی که بیشتر به کوپن های چاپی وابسته بودند - خریداران مسن تر با درآمد ثابت - ممکن است سواد رایانه یا تلفن هوشمند برای استفاده از نسخه دیجیتال را نداشته باشند. دکتر Dhar، استاد دانشگاه شیکاگو، گفت که تغییر به دیجیتال، جمعیت شناسی اشتباهی را نشان می دهد.
صنعت کوپن سازی همانطور که می شناسیم در اوایل دهه 1970 شروع شد، زمانی که یک شرکت چاپ در میشیگان، Valassis Communications، شروع به توزیع کتابچه های تخفیف بر روی محصولات خاص کرد که می توان آنها را در هر فروشگاهی بازخرید کرد.
به نظر می رسد یک شبه، زنجیره های تامین درهم و برهم و شلوغی از ادارات به خانه ها، مصرف کنندگان را ناامید کرده تا هر چیزی را که به دستشان می رسد بخرند. ترجیحات برند از پنجره بیرون رفت. وقتی تورم در سال گذشته شروع به افزایش کرد، نه تنها خرده فروشان در نگهداری قفسه ها با مشکل مواجه شدند، بلکه حتی مطمئن نبودند که بتوانند قیمت ها را تا زمان انقضای کوپن ها ثابت نگه دارند.
اسپنسر بیرد، مدیر اجرایی موقت اینمار، گفت: «آخرین کاری که این تولیدکنندگان می خواهند انجام دهند این است که مشوق های بیشتری را برای آن ها ایجاد کنند، زیرا این امر تقاضا را حتی بیشتر افزایش می دهد. "این چیزی است که ما به طور مداوم می شنویم: "ما بودجه داریم، ما آماده هستیم، اما تا زمانی که نرخ پر کردن خود را به جایی که باید برسانیم، نمی خواهم زنجیره تامین خود را به هم بزنم." ”
لیزا تامپسون برای Quotient کار می کند، شرکتی که قبلا با نام Coupons.com شناخته می شد، که در سال 1998 به عنوان وب سایتی شروع به کار کرد که در آن می توانید کوپن ها را به جای برش دادن آنها چاپ کنید. این شرکت در حال کاهش کوپن های قابل چاپ است و برنامه Coupons.com در حال حاضر عمدتاً به جای آن تبلیغات بازپرداخت نقدی ارائه می دهد.
بازار کوپن رو به کاهش نه تنها شامل تعداد کوپن های توزیع شده، بلکه سهمی که در هنگام تسویه حساب پرداخت می شود را نیز شامل می شود. طبق مقاله اقتصاددانان دانشگاه هاروارد، دانشگاه جورج تاون و دانشگاه هاینریش هاینه دوسلدورف، نرخ بازخرید از حدود 3.5 درصد در اوایل دهه 1980 به 0.5 درصد از کل کوپن های چاپی و دیجیتال در سال 2020 کاهش یافت.
برای شنیدن داستان های صوتی بیشتر از نشریاتی مانند نیویورک تایمز، Audm را برای آیفون یا اندروید دانلود کنید.
خانم تامپسون در مورد کوپن های کاغذی گفت: «راستش، این یک نوع پس انداز در حال مرگ است، و ما این را می دانیم. بسیاری از کارهای من با تیم بازاریابی کار می کردند تا «کوپن» جذاب به نظر برسد.»