مجله خبری بازاریابی مجدد به شرکتها کمک میکند با افرادی که قبلاً از یک وبسایت بازدید کردهاند، ارتباط برقرار کنند. این نوع بازاریابی بسیار قدرتمند است؛ زیرا اگر کسی قبلاً در یک وبسایت حضورداشته باشد، او مستعد خرید از شما است. بازاریابی متمایز زمانی اتفاق می افتد که یک شرکت کمپین هایی را ایجاد می کند که مورد توجه دو یا چند مخاطب مختلف ، جمعیتی یا بخش های بازاریابی قرار گیرد. با هدف قرار دادن چندین نمایه کاملاً مشخص مشتری ، یک برند می تواند مشتری خود را ایجاد کند ، بر جایگاه خود مسلط شود و آگاهی از برند را به صورت ارگانیک شروع کند. تبلیغات زیر خط یک استراتژی تبلیغاتی است که در آن محصولات در رسانه های دیگر غیر از رادیو یا تلویزیون تبلیغ می شوند.
انواع بازاریابی : ۷۵ – بازاریابی ورودی (inbound Marketing)
شرکتها بهطور معمول دارای لیست ایمیل از مشتریان و نتایج بالقوه هستند. نوع متقابل رسانهای به قرار دادن پیام بازاریابی در مقابل مشتری به اشکال مختلف اشاره دارد. این نوعی است که هدف آن ایجاد پیوند عمیق تر بین تجارت و مشتریان است. بنابراین ممکن است یک تبلیغ آگهی را در یک ایمیل ، یک وب سایت ، توییتر ، یوتیوب یا در فیس بوک خود مشاهده کنید.
- برای رشد و توسعه کسب و کار خود نیاز به راهنمایی دارید؟ فرم زیر را تکمیل کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.
- با عنوان نوع مشارکتی [شماره ۱۰۹] شناخته میشود، تمایل به ایجاد مشارکت استراتژیک و سودمند دو طرفه دارد.
- شرکتها از نوع کالاها برای افزایش فروش یک کالا خاص استفاده میکنند.
- برخی گمان می کنند زمانی که محصولات یا خدمات خود را برای فروش آماده کردند، تازه نوبت به بازاریابی می رسد، ولی باید بگوییم که این تفکر اشتباه است!
حال می خواهیم از میان انواع دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوا را توضیح دهیم. این نوع بازاریابی گروه های مختلفی از کاربران را با فرهنگهای مختلف هدف قرار میدهد. این روش به عنوان بخشی از بازاریابی درون سیستمی شناخته میشود که درون وب سایت قرار میگیرد. برای این منظور از تصویر، متن یا یک بنر استفاده میشود و فرد برای کلیک بر روی آن و در نهایت هدایت به صفحه فروشگاه تشویق میشود. اگر بهدنبال آن باشند که بخواهند بازاریابی را با توجه به فرهنگهای مختلف و اعتقادات آنها انجام دهند باید از بازاریابی متنوع استفاده کنند. در ایران نیز انواع مختلفی از بازاریابی دیده میشود که با توجه به اهداف شرکتها و نوع فعالیتی که انجام میدهند، صورت میگیرد.
انواع بازاریابی : ۷۹ – بازاریابی درون بازی ( in-game Marketing)
از موثرترین انواع بازاریابی در حوزه دیجیتال، بازاريابي محتوایی است که یک اصل ضروری برای بازاريابي وب سایت شما است. مردم بیشتر از آن که به دنبال این باشند که چیزی به آنها بفروشید یا با تبلیغات مزاحمشان شوید، تمایل دارند که به آنها کمک کنید و اطلاعات بیشتر، متناسب و باکیفیت در اختیارشان قرار دهید. هدف اصلی بازار یابی محتوایی، تولید محتوایی است که به مخاطب و حل مشکلات او کمک میکند. محتوا میتواند به صورت متنی در وبلاگ شما باشد و یا به صورت پاد کست و ویدئو در اختیار مشتریان شما قرار بگیرد.
شما میتوانید از طریق بسیاری از روشهای بازاریابی که در این مقاله معرفی شدند، این کار را انجام دهید. بازاریابی برونگرا به تبلیغاتی مانند تبلیغات چاپی، آگهی تلویزیونی، تماس سرد و ایمیل اشاره میکند. این روش بازاریابی از این جهت برونگرا نام دارد که پیام را به تمام مصرف کنندگان ارسال میکند تا آگاهشان کند، حالا چه نیاز داشته باشند چه نه. هنگامی که در بازاریابی سنتی فروشنده کالایی را که مشتری آن را پسندیده توضیح میدهد در انتها باید از مشتری بخواهد که کالا را تهیه کند. اگر دقت کرده باشید اکثر فروشندگان حرفهای تبلیغات خود را با این جمله، که چرا کالا را نمیخرید؟ به پایان میبرند. مانند اینکه، قیمتش برایم گران است و یا هنوز مطمئن نیستم کالا برای من واقعا مناسب باشد.
بررسی روشها و مدلهای بازاریابی و فروش