آموزش اینستاگرام : بازاریابی اینستاگرام : [اپدیت شد]

در این مقاله شما همزمان با آموزش اینستاگرام ، با بهترین شیوه های بازاریابی اینستاگرام، و نکات و استراتژی های کاربردی، برای داشتن فالوورهای همیشگی و تبدیل آنها به مشتری، اشنا می شوید. شما باید برای آنها راه هایی برای تماس با شما و پیدا کردن اطلاعات بیشتر و تکمیل خرید آماده کنید. تصویر صورت واضح: به ترتیبی باید عکس گرفته شود که صورت واضح باشد و نه خیلی از دور که مجله خبری marketing-schools تصویر مشخص نباشد. بسته به اینکه شما از چه پلتفرمی برای سایتتان استفاده کرده اید، روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. می توانید لوکیشن را در استوری هم استفاده کنید. فهرست استوری ها بنمایش در می آید. فهرست افرادی که ما را دنبال می کنند. درضمن فراموش نکنید پیج ایکارسو را در اینستاگرام دنبال کنید. استفاده از هشتگ ها: اگر هشتگ پرمخاطبی وجود داشته باشد که مربوط به نوع و هدف پیج شما باشد، می توانید آن را در توضیحات قراردهید، با این کار اگر کاربران آن هشتگ بخصوص را دنبال کنند، پیج شما هم در لیست آنها نمایش داده می شود. تعامل بیشتر با کاربران، منجر به افزایش تعداد فالورها می شود و در نهایت آنها با برند، شخص یا کسب و کا شما اشنا شوند.

استوری در اینستاگرام خیلی محبوب شده است و از این ویژگی می توانید به بهرین وجه ممکن برای بازاریابی در اینستاگرام استفاده کنید. هنگامیکه از اینستاگرام برای اهداف کسب و کار، استفاده می کنید، بهینه سازی پروفایل در اینستاگرام مهم است. برای نمونه پست اینستاگرام قرارداده شده در وردپرس، به این مقاله مراجعه کنید. هشتگ ها به شما امکان دسترسی به مخاطبین بیشتری نسبت به کاربرانی که فقط شما را دنبال می کنند، را می دهد. را به اینستاگرام متصب کنید تا بتوانید هنگام انتشار پست، همزمان آن را در سایر پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی هم به اشتراک بگذارید. این مقاله به روزرسانی خواهدشد. در این قسمت از آموزش اینستاگرام درمورد نحوه استفاده موثر از استوری اینستاگرام، میخوانید. برای بررسی میزان مشارکت و درگیری فالورهایتان در اینستاگرام، می توانید، از قسمت آمار (Insigths) استفاده کنید. اگر هر روز عکسی را قراردهید، ان را بطور خودکار لایک می کنند، برای عکس های شما معمولا یک یا چند کامنت تکراری قرار می دهند.

عادی:گرفتن یک عکس و استوری کردن آن. در این قسمت راه حل هایی برای ساخت استوری در اینستاگرام، در کمترین زمان ممکن بیان می شود. 4- استفاده از طرح های متنوع در چیدمان پست ها: می توانید از مزایای طرح شبکه ای پست ها در اینستاگرام، برای ساخت سبک واحد در پست هایتان استفاده کنید. بنابراین باید فعالیت کاربران را درمورد پست ها بررسی کنیم. برای این کار باید پروفایل تجاری فیس بوک را تنظیم کرده باشید و در قسمت catalog فیس بوک، یک فروشگاه ایجاد و لیست محصولات خود را در آن قراردهید. درصورتیکه پیج شما جهت برندینگ فردی است، باید موارد زیر را در تصویر پروفایل رعایت کنید. برای تغییر پروفایل: دقت داشته باشید که تصویر بصورت دایره ای یا مربع باشد تا به شکل بهتری نمایش داده شود. 5. اگر بخواهید همه تصاویر انتخابی را در یک تصویر ترکیب و پست کنید، گزینه ۵ را لمس کنید. حالا می توانیم وارد قسمت مدیریت سایت خود شویم و در قسمتی که می خواهیم پست اینستاگرام نمایش داده شود، کد کپی شده در حافظه را paste کنید. Reach() تعداد اکانتهایی که وارد پست های شما را دیده اند، و Imperssions() تعداد کل بازدیدهای پست های شما از طرف این تعداد اکانتها را نمایش می دهد.

در قسمت Feed Posts()، محبوبترین پست ها را در هفته گذشته نمایش می دهد و در زیر هر پست تعداد دیده شدن آن را نمایش می دهد. البته می توانید در کپشن ها از هشتگ ها استفاده نکنید تا شلوغ نشود و در کامنت اول از هشتگ ها استفاده کنید. ابزار دکمه تماس(Contact button): این ابزار فقط در حالتی که اکانت شما، تجاری است قابل استفاده است. در نهایت می توانید روی دکمه Get Code کلیک کنید. روی Continue کلیک می کنیم. کلیک کنید . این بخش مربوط به بررسی فعالیت کاربران است. 3. درصورتیکه دوست دارید یک ویدئوی جدید بگیرید، گزینه ۳ را لمس کنید. در این تعداد بازدید از قسمت از پروفایل و همینطور کلیک هایی که روی بخش سایت پروفایل شده است را بصورت نموداری و عددی را در یک بازه زمانی مشخص (هفتگی) نمایش می دهد. روی گزینه Embed کلیک کنید. راه دیگر این است که خودتان هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان را فالو کنید یا هشتگ موردنظر را در اینستاگرام جستجو کنید. فرصت بازاریابی ویروسی:مثل دیگر شبکه های اجتماعی در اینستاگرام فرصت بازاریابی ویروسی نیز وجود دارد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مجله خبری marketing-schools وب سایت خود باشید.