حالا به نمونههای دیگری از این دیالوگها در بازاریابی تلفنی توجه و سعی کنید در مکالمههای تلفنی خود از این عبارات استفاده کنید. بازاریاب: سلام من از شرکت پیام گستر تماس میگیرم (تنها ۱٫۵ ثانیه مکث)، حالتون چطوره؟ اگر تنها درباره خدمات و محصولات خود صحبت کنید؛ امکان ایجاد حس همدلی و همدردی در مشتری را ازدست خواهید داد. بازاریابی تنها فروش محصول نیست زیرا رشته ی بازاریابی رشته ی جامعی است که می تواند زیر شاخه های زیادی را در خودجای دهد که یکی از آن ها آموزش بازاریابیِ تبلیغ است. مطمئن باشید بعد از دریافت دمو تمایل بیشتری به استفاده از آن پیدا میکنید. 1. اگر مشتری در هنگام گفتوگوی خود اطلاعاتی را به شما میدهد بهتر است به سرعت آنها را یادداشت کرده و بعد از اتمام تماس در نرم افزار CRM ثبت کنید. بعد از پرسیدن سوالات مربوطه با لحنی مناسب و آرامشبخش از او اجازه بگیرید تا محصول برند خودتان مجله خبری marketing-schools را معرفی کنید.
بسیاری از مسائل مختلف را پوشش دهد که در نهایت می توان به این نتیجه رسید که آموزشِ بازاریابی تبلیغ یک ضرورت در فروش است. » یا «قبل از پایان صحبتها آماده پاسخ دادن به سوال هایتان هستم! اگر نتوانید کاری کنید که مشتری خرید کند، تمام تلاش هایتان در مراحل قبلی مسلما به باد می رود. یک حقیقت جالب در مورد لبخند زدن این است که افراد در حالتی که میخندند کمتر می توانند «نه! 3. در حین تماس لبخند به لب داشته باشید و با شوق فراوان با فرد مورد نظر صحبت کنید و انرژی خود را به او منتقل کنید. بانمک بودن: همیشه لبخند زدن و شوخی های مودبانه دلپذیرتر است! مشتری منتظر شروع مکالمه از سمت تماس گیرنده است؛ بنابراین باید خودتان را برای شروع مکالمه و جلب کردن توجه مشتری از ثانیه های آغازین آماده کنید. چون احتمال دارد با بیان نقاط ضعف رقبای خود، اعتبار خود را از دست بدهید. چون در این صورت دیگر تبلیغ نیست! در بسیاری از مواقع در آموزش بازاریابی کمتر به آموزش تبلیغ توجه می شود اما، در این نوشته به اهمیت این موضوع بیشتر می پردازیم. اما این که به عنوان یک بازاریاب فکر کنیم تبلیغ فقط باید فروش را افزایش دهد هم بسیار ناشیانه است!
با ما در این مقاله همراه باشید تا با اهمیت بازاریابی تلفنی و مهارتهای آن آشنا شوید و بتوانید از آن برای اقدامات بازاریابی کسبوکار خود استفاده کنید. با بیانی ساده و شیوا، بازاریابی تلفنی حرفهای داشته باشید و از به کار بردن کلماتی که باعث گیجی و سردرگمی مشتری میشود؛ جلوگیری کنید. این کار به شما کمک می کند تا مخاطب اصلی برند خود را پیدا و از تماس های بی حاصل و رندوم خودداری کنید. سعی کنید با کنترل صدایتان تا جایی که می توانید عصبانی و تند و تیز به نظر نرسید. تبلیغی که مردم آن را نپسندند تبلیغ نیست، بلکه هزینه ی سرباری است که آموزش بازاریابی نادرست به شرکت یا کسب و کار شما تحمیل می کند. نکته: اگر اصولا صحبت کردن با تلفن کار دشواری برای شماست، از اول بدانید که احتمالاً حرفه فروش برای شما مناسب نیست. همیشه از شنونده تشکر کنید: هرگز بدون تشکر از مخاطبان خود تماس را پایان ندهید. درعوض طوری وانمود کنید که به شنونده لطف کرده اید. بنابراین قبل از اینکه سر اصل مطلب بروید، به شنونده خود فرصت دهید تا با شما تنظیم شود. بازاریابی تلفنی میتواند به طیف گستردهای از سازمانها کمک کند تا به روشهای مختلف به نتایج بهتری برسند.
استفاده از نام آنها باعث میشود بیشتر با شما احساس نزدیکی و صمیمیت داشته باشند. آیا نوع عبارات به کار برده شده، باعث اتلاف وقت مشتری نمیشود؟ ، اما در هر حال با فروش مرتبط هستید و این خصوصیت باعث می شود آموزش های تبلیغ نیز برای شما مهم شود. در واقع قانون خاصی برای اینکه بدانید با چه افرادی درگیر مکالمه می شوید، وجود ندارد. مگر اینکه شما امکان خرید این محصول را از لحاظ مالی نداشته باشید. 4. یکی از ویژگیهای بسیار مهم در بازاریابی تلفنی حرفهای، نحوه ارتباط برقرار کردن با سایر افراد است. همواره باید بدون توجه به مقام و وظیفهی فردی که با او ارتباط برقرار میکنید، با هوشمندی و لحنی صمیمانه صحبت کنید. با ارائه ویژگیها و اطلاعاتی از سازمان مشتری؛ با او ارتباط برقرار کنید. صحیح ترین اقدام قبل از مواجهه با مشتری، مطالعه و جمع آوری اطلاعات نسبت به مشتری است. ۲- سعی کنید مشتری را نسبت به برندتان علاقه مند کنید.
اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مجله خبری marketing-schools لطفا از سایت ما دیدن کنید.