بازار اپلیکیشنهای آموزشی کنونی آنقدر رقابتی است که دیگر فقط داشتن یک محصول عالی کافی نیست، بلکه باید یک استراتژی بازاریابی آموزشی عالی نیز داشت که برای پیشی گرفتن از رقبا به طور کامل اجرا شود. وی استودیو واقع در غرب تهران بروزترین و معتبر ترین استودیو فیلمسازی و تبلیغاتی است، که در زمینه های ضبط دوره های آموزشی، تبلیغات، آموزش گرافیک، تدوین و جلوه های ویژه فعالیت دارد. دوره دوره جامع کارشناس فروش (فروشنده حرفه ای) (حضوری و آنلاین) با تدریس اساتید پرویز درگی ,استاد مهدی فربهی ,دکتر بابک سبزیان پور ,دکتر رضا اکبری اصل ,کاوه عظیمی ,دکتر علیرضا یوسفی امروز شروع میشود. • مدیران خود را در زمینه مدیریت فروش و بازاریابی سرلوحه کار خود قرار دهید.
اگر مخاطبان شما افرادی با سطح اجتماعی نسبتاً بالایی هستند (به عنوان مثال مدیران) با اختلاف بهترین شبکه اجتماعی برای بازاریابی محصولات آموزشی لینکدین است. یکی از بهترین و جامعترین راههای بازاریابی محصولات آموزشی سئو است. یعنی وقتی مخاطبان ما به مشکل یا چالشی بر میخورند و این چالش را در گوگل سرچ میکنند گوگل ابتدا سایت ما را به این مخاطب نشان دهد و در نتیجه آن مخاطب ممکن است به ما و دانش ما علاقهمند شود و روزی به دانشجوی ما تبدیل شود. ارزانترین راه بازاریابی محصولات آموزشی شاید تولید محتوا باشد. در این روش بازاریابی شما به طور مستقیم پولی بابت تبلیغ به کسی نمیدهید. برنامه آموزش بازاریابی شما باید با شناسایی مناسب ترین شیوه های آموزشی ، منطبق با اهداف آموزشی تدوین گردد.
- به طوری که یکی از مراحل اصلی بازاریابی در ایران، انجام و ارائه تبلیغات در فضای مجازی نظیر واتساپ و اینستاگرام محسوب میشود.
- امروزه با توجه به گسترش ارتباطات در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات بازاریابی دیجیتال یا الکترونیک به یکی از اصلیترین روش های بازاریابی در این تبدیل شده است.
- خوب از این نظر که خطر فیلتر، تحریم، افزایش قیمت و… شما را تهدید نمیکند و بد از این جهت که اگر به هر دلیل نتوانید برای مدتی تولید محتوای پیوسته انجام دهید این بازاریابی قطع خواهد شد.
- با حذف کاغذ، تراکت، بروشور، کارت ویزیت و… در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود و برای محیط زیست بسیار مفید است.
- آموزش اینستاگرام مارکتینگ شامل جذب رایگان فالور، استراتژی تولید محتوا، تولید محتوا با گوشی، بازاریابی محتوا در اینستاگرام و….
اگرچه این مجله خبری بازاریابی از قبل وجود داشته اما آنگونه که مشخص است، امروزه بیش از هر زمان دیگری محتوا ارزش یافته است. در این روش بازاریابان با تولید محتوای با ارزش و ارائه اطلاعات جالب در مورد محصول خاصی اقدام به معرفی آن میکنند. مهم نیست در چه رسانه یا شبکه ای منتشر شود، مهم تاثیر گذاری آن است که منجر به فروش بیشتر محصولات میشود. از یک تبلیغ یا معرفی محصول در سایت گرفته تا ارسال ایمیل یا شبکههای اجتماعی، همگی در این حوزه قرار میگیرند. با اینکه برای هر یک از اینها نامی جداگانه و متدهای خاصی در نظر گرفته شده است، اما هر کاری را که بتوان در بستر وب و از طریق اینترنت انجام داد در این دسته جای میگیرد. البته پُر واضح است که بازاریابی نیز همگام با تحولات شرایط و امکانات موجود تغییر میکند و لذا اگر به دنبال کسب موفقیت هستید باید همیشه در پی بهروزرسانی اطلاعات و آموختههای خود باشید.
این را میتوان از طریق جذب و حفظ مشتریان جدید مشاهده کرد. • پیش از آنکه دست به کار شوید تا میتوانید بر دریافت آموزش بازاریابی و یادگیری بیشتر تمرکز کنید. تفاوت این دو نوع بازاریابی این است که در روش اجازهای « Permission Marketing» خاطره خوشی را در ذهن مشتری ایجاد میکنید و در روش اجباری مشتری را به واکنش منفی وادار میکنید. اینترنت بستر خوبی برای تبلیغات اجازهای است، از فرصتها استفاده کنید. بازاریابی سبز بر این اصل تاکید دارد، محصولاتی را تولید و عرضه کنید که کمترین میزان انرژی صرف تولید آنها شود، کمتر به محیط زیست صدمه بزند و مهمتر از همه پسماندهایش بازیابی شوند.
فروش تلفنی و راهکارهای ارتقاء فروشندگان تلفنی
اولین و مهم ترین اصل در دنیای تجارت و بازاریابی ایجاد اعتماد در رابطه با مخاطب است. بهترین راه برای جلب اعتماد مشتری و مخاطب این است که بازاریاب به گونه ای رفتار کند که مشتری احساس کند منعفت او نیز در نظر گرفته شده و هر دوی آن ها به دبال منفعت های مشترک هستند. ساختار غیر حضوری دوره شامل محتوای ویدئویی دانلودی + پشتیبانی آنلاین بسیار مناسب و کارآمد است و نیازی به جلسات حضوری نمیباشد. برندسازی یا برندینگ مفهومی تخصصی و پیچیده در مارکتینگ است. از آن دسته مفاهیمی که تا درست آموزش داده نشود، هرگز قابل اجرا نیست.
برگزاری دوره جامع آموزش بازاریاب حرفه ای