آموزش روش های تبلیغات در گوگل

اگر ۳ دلار کلیک در قبل از ۲۴ ساعت دریافت کنید، دیگر در آن روز آگهی شما نمایش داده خدمات گوگل ادز نمیشود. تبلیغات آنلاین شما به این سایت لینک داده میشود و شما میتوانید از آن به عنوان فرصتی برای آگاهی بیشتر مشتریان از تجارت خود استفاده کنید. اگر کسب و کار محلی دارید، صفحهای در Google My Business ایجاد کنید تا بتوانید در جستجوی Google و Maps ظاهر شوید. کلمات کلیدی باید تا حد ممکن با هدف جستجوگر مطابقت داشته باشد؛ زیرا گوگل براساس کلمات کلیدی انتخابی، آگهی شما را با سوالات و کوئریها منطبق میکند. پس اینکه آگهی شما با هدف جستجوگر و کلمات کلیدی هدف مطابقت کامل داشته باشد اهمیت دارد. بعد از آن فعالیت شما آغاز میشود؛ بدین صورت که باید کلمات کلیدی قدرتمند را شناسایی کنید، یک متن تبلیغاتی جذاب بنویسdد و سایر جنبههای کمپین را برای حداکثر بازگشت سرمایه بهینه سازی کنید. میتوانید دامنههای Google را امتحان کنید. اگر به سؤالات شما در این مقاله پاسخ داده نشد میتوانید با پشتیبانی جی ادوردز در ارتباط باشید ما تمام تلاشمان را در جهت تجربهای شیرین برای شما انجام خواهیم داد. هدفگذاری مجدد (یا بازاریابی مجدد) در تبلیغات گوگل، راهی برای تبلیغ به کاربرانی است که قبلاً به صورت آنلاین با شما تعامل داشتهاند.

اگر قبلاً وبسایتی نداشتهاید، میتوانید وبسایتتان را به صورت رایگان ایجاد کنید. شما میتوانید مدیریت روی میزان هزینه برای هر کلیک خود مشخص کنید، همچنین میتوانید مشخص کنید تبلیغات شما در چه زمانهایی نمایش داده شود و روی چه کلماتی تبلیغات را با چه متن تبلیغاتی به نمایش در بیاورد و… صفحه ای با سه هدف تماس بیشتر، فروش بیشتر و افزایش ویزیت مخاطب در فروشگاه فیزیکی رو به رو می شوید که از میان آن ها باید هدف تبلیغاتی خود را انتخاب کنید. برای ایجاد حساب یا اکانت نیز کافی است آدرس ایمیل و وب سایت کسب و کار خود را در گوگل ادز وارد کنید. فقط باید توجه داشته باشید که از ابزار مناسبی مثل گوگل آنالیتیکس نیز استفاده کنید تا بتوانید به راحتی ترافیک ورودی سایت خود توسط این سیستم تبلیغاتی را آنالیز کنید. این آژانس با ارائه اکانت اختصاصی به شما کمک میکند تا با حداقل هزینه بیشترین بازخورد را در تبلیغات گوگل خود دریافت کنید. با گوگل ادز میتوانید به مشتریان مرتبطتر دسترسی پیدا کنید و تقریباً با هر بودجه تبلیغاتی کار کنید. این یعنی از دست دادن بودجه زیاد! نمره کیفیت نیز یکی از دو عامل تعیینکننده AdRank است (عامل دیگر مقدار مبلغ پیشنهادی است).

روش اول به ازای هر کلیک هزینهای پرداخت میکنید و در روش دوم نیز هزینه تبلیغ به ازای عمل انجام شده مانند خرید از اکانت شما کسر میگردد. کمپینهای هوشمند به شما امکان میدهند تجارت محلی خود را در Google و Google Maps (از جمله دستگاههای تلفن همراه) تبلیغ کنید. اگرچه این سیستم پیچیده است، اما با استفاده از آن میتوانید سود زیادی کسب کنید و حتی با کمترین بودجه بازاریابی، کمپینهای سودآور با CPC های (پرداخت به ازای هر کلیک) پایین اجرا کنید. مزایای استفاده از گوگل اذر بر کسی پوشیده نیست، مسئله اینجا است که چگونه باید بودجه مناسبی را برای تبلیغات در نظر گرفت.

سایت 1اشاره مرجع نیازمندیها، تبلیغات و درج آگهی اینترنتی با هدف رونق کسبوکار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. استفاده از این پلتفرم مزیتهای زیادی دارد و باعث پیشرفت کسبوکار آنلاین شما میشود. گوگل با بیش از دو میلیون وب سایت در این زمینه همکاری دارد و به بیش از نود درصد کاربران اینترنت در سراسر جهان نیز دسترسی دارد. اگر احساس میکنید سایت شما به بازاریابی نیاز دارد، باید بودجه مشخصی را به یک تبلیغ خاص اختصاص دهید و مبنای تعیین بودجه کلی نیز همان نوع تبلیغ است. این کمپین از هدر رفتن بودجه تبلیغات جلوگیری میکند و نتایج آن به سرعت حاصل میگردد. خوشبختانه باید گفت که گوگل یک راه کار مناسب برای این کار در نظر گرفته است و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. همچنین بسیاری از سایت های تازه تاسیس وجود دارند ، با اینکه خدمات و محصولات خوبی ارئه می کنند، بازدید بالایی ندارند. لیست ۱۰۰ تا از بهترین سایت های تبلیغاتی و درج آگهی رایگان به ترتیب رنک در گوگل توسط آسمونی دسته بندی شده است. در ابتدای تنظیم گوگل ادز، یک منطقه جغرافیایی انتخاب میکنید تا تبلیغتان در آن منطقه نشان داده شود.

سئو محلی، شامل بهینه سازی هایی است که برای یک منطقه جغرافیایی یا یک محله خاص صورت می گیرد که بنا به کسب و کار و لوکیشن آن می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. علاوه بر تبلیغات ویدویی، گوگل ادز، تبلیغات متنی را هم شامل می شود. علاوه بر تولید محتوای متنی از تولید محتوای ویدیویی و تصویری هم غافل نمی شوند. تبلیغات کلیکی گوگل یکی از بهترین و رایجترین سیستمهای تبلیغاتی در جهان است که بیشترین درآمد گوگل هم از همین تبلیغات کسب میشود. اگر چه کسب درآمد از دنیای امروزه اینترنت مقداری سخت است اما با کمی صبر و تلاش به راحتی می توانید در این فضا شغلی برای خود دست و پا کنید و به کسب درآمدی معقول برسید.

اگر به یادگیری سایر ابزارهای گوگل علاقه دارید، مقالههای گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول را هم مطالعه کنید. به این ترتیب گوگل ادوردز جای خود را به گوگل ادز داد. شما از این استراتژی باید در کنار یک کمپین تبلیغاتی گوگل استفاده کنید، در واقع ریمارکتینگ تکمیل کننده تبلیغات شما در گوگل است و هزینه های شما را کاهش خواهد داد. تبلیغات با گوگل ادوردز یکی از راههای تبلیغاتی مناسب برای ارائه خدمات و محصولات شما به کاربران است. پس از اینکه کمپین تبلیغاتی گوگل شما فعال شد، نحوه عملکرد هر کلمه کلیدی را بررسی کنید. تبلیغات در گوگل یک استراتژی بسیار کارآمد در افزایش ترافیک ارگانیک سایت است و مزایای بسیاری برای رشد سایتها به همراه دارد؛ اما مسئله اینجا است در صورتی در این روش موفق خواهید شد که به عملکرد بهینهای در بودجه بندی تبلیغات در گوگل برسید.

گوگل در جفت کردن Google Ads با محتوای سایت شما عملکرد خوبی دارد. برخلاف سایر مدلهای تبلیغاتی شما در تبلیغات گوگل فقط هزینه کلیکهای انجام شده روی تبلیغات خود را پرداخت میکنید و با بهینهتر کردن تبلیغات خود در این بستر هزینههای خود را بهتر مدیریت میکنید. تبلیغ گوگل ادز به تبلیغ کلیکی معروف است و کسب و کارها در آن به ازای هر کلیک هزینهای پرداخت میکنند. در واقع صاحبین کسب و کارها تنها هزینه تبلیغی را پرداخت میکنند که مشتریان بالقوه روی پیوند آن کلیک میکنند. به همین دلیل است که ابتدا باید مشخص کنید چه میزان هزینهای میتوانید بابت تبلیغ پرداخت کنید. به طور مثال شما میتوانید تمام دادههای کمپینهای خود را در فایل Excel دانلود کرده و تحلیل کنید.

به عنوان مثال شما برای مدت یک ماه بودجه را برای تبلیغ در نظر میگیرید. برای مثال اگر میخواهید در طول روز نهایتا ده دلار هزینه تبلیغات کنید باید Budget کمپین خود را بر روی عدد 10 قرار دهید. گوگل ادوردز به شما کمک میکند تا روی مشتریانی که به دنبال خدمات یا محصولات شما هستند تمرکز کنید. با ما تا انتها همراه شوید. هرچند سایتهای همکار گوگل معتبر و پر بازدید هستند، اما نمایش تبلیغ در این آنها چندان مناسب ما ایرانیها نیست. ما در این جدول، بطور مختصر و مفید کاربرد هر کدام از کمپینها را با توجه به شرایط و محدودیتهای ایران ارائه دادهایم تا شما خیلی سریع بتوانید کمپین مناسب خودتان را انتخاب کنید. تیم بهینهسازی تبلیغات ایران فاندر آماده هستند تا کسب و کار شما را به سطح بعدی ارتقا دهند.

به همین دلیل پیشنهاد می شود که کار تبلیغات گوگل را به یک کمپانی معتبر در زمینه ارائه خدمات Google Ads بسپارید. فرض کنید شما قصد فروش ” ادکلن ” دارید، شما به راحتی میتوانید روی کلمات مناسب که برخی به پیشنهاد گوگل است و انتخاب برخی باتوجه به تجربه شما است تمرکز کنید و اگر کسی به دنبال ” خرید ادکلن ” است به راحتی سایت شما را پیدا کنند. شما میتوانید در این روش از تبلیغات کلیکی یا نمایشی استفاده کنید. حتما میدانید که گوگل ادز هیچ هزینه و یا نرخ مصوبی برای تبلیغات گوگل تعریف نکرده و هزینهای که شما بابت تبلیغات به اکانت گوگل ادز واریز میکنید، در واقع یک هزینه رقابتی بین کارفرمایانی است که از طریق این کمپین سایت خود را بهینه سازی میکنند. مخاطبان نیز میفهمند که شما آمدید و جدی هستید و حتما با شما کار میکنند.

آگهی ها: آگهی ها که Ads نیز نامیده می شوند، ترکیب متن و لینک هایی هستند که به عنوان تبلیغات در صفحات گوگل نمایش داده می شوند. در این قسمت از مقاله به نوآوریهای تبلیغ در گوگل و معرفی آنها پرداخته میشود. پس از ایجاد کمپین باید بودجه مناسبی برای تبلیغ در نظر بگیرید. برای داشتن تبلیغات موفق و نتیجهگرا در گوگل باید بودجه بندی هوشمندانه داشته باشید. دنیای بازاریابی آنلاین طی چند سال اخیر تغییر چشمگیری کرده است که یکی از عوامل تغییر در این نوع بازاریابی گوگل ادوردز است. اما بعضی از تبلیغ کنندگان برای بالا بردن فروش محصولات خود تبلیغ می کنند . البته این موضوع از دید بعضی از تبلیغ دهندگان یک عیب محسوب می شود. اما بسیاری از کسب و کارها برای انتخاب این مدل از تبلیغات شک دارند، امروز قصد داریم به همین موضوع بپردازیم که چرا باید از گوگل ادز ( Google Ads ) یا همان گوگل ادوردز ( Google Adwords ) استفاده کنیم. ما قصد داریم در ادامه به مهمترین دلایل برای اینکه شما باید از گوگل ادوردز برای کسب و کار خود استفاده کنید بپردازیم تا اگر همچنان برای استفاده از این خدمات دیجیتال مارکتینگ مردد هستید بتوانید تصمیم نهایی خود را بگیرید.

در این جا قصد داریم به مزایای استفاده از این افزونه در ادوردز گوگل بپردازیم. با استفاده از افزونه ها اطلاعات بیشتری به کاربران میدین. برای شروع لیستی از کشورهایی که هم اکنون کمپینهای هوشمند در آن موجود است بررسی کنید. از اینجا به بعد، مراحل پیش روی شما بسته به این که چه هدفی را انتخاب کنید متفاوت خواهد بود. 3. پس از کلیک باکسی برایتان به نمایش خواهد آمد، که در فیلد اول آدرس سایت و فیلد دوم ایمیل خود را وارد کنید و در آخر yes را برنید و وارد مرحله بعدی شوید. کروم را در گوشی باز کنید و در بالای صفحه روی علامت سه نقطه بزنید.

برنامه فایرفاکس را اجرا کنید و در بالای صفحه روی علامت سه نقطه کلیک کنید. در چنین شرایطی بودجه تبلیغات را با توجه به حجم فعالیت و کارهایی که باید برای تحقق هدفتان صورت گیرد، برآورد کنید. بنابراین سایتهایی که به بازدید بالا نیاز دارند، باید از روشهایی دیگری برای بودجه بندی تبلیغات در گوگل استفاده کنند. چطور از گوگل ادز استفاده کنیم؟ گوگل ادز یکی از موثرترین روشهای بازاریابی آنلاین است که کسب و کارهای کوچک و بزرگ از آن استفاده میکنند. مانند زمانی که مشتریان جستجو میکنند در نتایج جستجو گوگل مقابل آنها باشید. کوکیهای پیگیری، کاربران را دنبال میکند و با تبلیغات خود آنها را هدف قرار میدهند. اما سئو زمانی مناسب است که شما هدف بلند مدت و ماندگار دارید. در این مقاله بیان کردیم که برای تاثیرگذاری تبلیغات گوگل ابتدا باید بر سئو سایت خود کار کنید و محتوای مناسب ارائه دهید و برای استفاده از تبلیغات کوگل باید کلمات کلیدی مناسب و مختص به سایت خود را انتخاب نمایید و روی آن ها سئو را پیاده سازی کنید. در واقع بودجه بندی تبلیغات در گوگل عامل موفقیت کسب و کارها است و به صاحبین مشاغل آنلاین کمک میکند که هزینه خود را برای انجام تبلیغات در گوگل بهینه سازی کرده و ضمن انتخاب بودجه مناسب برای تبلیغات گوگل با شناخت بهتر ساز و کار پلتفرم این نوع تبلیغ، به برندسازی و افزایش فروش برسند.