انواع بازاریابی : 146 نوع بازاریابی | marketing-schools

بازاریابی فشاری مربوط به تجهیز خرده‌فروش با انواع اقدامات جهت افزایش فروش است. به عنوان مثال ، شرکتی که محصولی باقیمت 9.99 پوند دارد از بازاریابی ترغیبی استفاده می کند. تصور این است که محصولی با این قیمت زیر 10 پوند قیمت دارد؛ بنابراین احتمال اینکه آن را به صورت لحظه‌ای خریداری کنیم بیشتر است. بازاریابی شخصی، اجرای استراتژی‌ای است که شرکت ها از طریق جمع آوری داده ها ، تجزیه و تحلیل و استفاده از فناوری اتوماسیون، محتوای شخصی را به گیرندگان می رسانند. بازاریابی مشارکتی همکاری با کسب‌وکار دیگری برای ایجاد یک کمپین بازاریابی است که به نفع هر دو طرف است. کمپین های مشارکت دو طرف سودمند هستند و به هر دو طرف کمک می کند تا به اهداف خود برسند.

  • نوع مرکز تماس هنگامی اتفاق می افتد که یک شرکت تجاری به یک شرکت متخصص [یک مرکز تماس] اجازه تماس تلفنی را صادر کند و محصولات یا خدمات را به بازار عرضه تا تماس های موردنظر ارائه شوند.
  • بازاریابی محتوا یک ابزار کلیدی در بازاریابی درونگرا و دیجیتال است زیرا یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مخاطبان هدف شماست.
  • به عنوان مثال، کسب‌وکاری که ده درصد از سودش را به خیریه حمایت از کودکان سرطانی اختصاص می‌دهد، از بازاریابی سببی استفاده کرده است.
  • نوع کاتالوگ به صورت عملی در فروشگاه ها انجام می گیرد و برای نمایش محصولات یا خدمات است.
  • اسم دیگر این نوع بازاریابی گوریلا مارکتینگ است که شاید لقب خلاقانه‌ترین شیوه‌ی بازاریابی برای این روش بسیار شایسته است.

او تبلیغات را از توضیح فرایند تولید محصولات به بیان داستانی درباره تأثیر مثبت کارمندان و اهدای بیش از 6000 وعده غذایی در سال گذشته، تغییر داد. اگر در حال حاضر پلتفورم هایی مانند وبسایت تولیدکننده ترافیک یا شبکه‌ای در رسانه‌های اجتماعی دارید، می‌توانید با بازاریابی پورسانتی از آنها نهایت استفاده را ببرید. محصول یا برندی را انتخاب کنید که با محصول شما هم راستا باشد (اما رقیبتان نباشد) و آن را به مخاطبین خود معرفی کنید. بازاریابی مجموعه فعالیت‌ها، مؤسسات و فرایندهایی است که در جهت خلق، برقراری ارتباط، ارائه و تبادل پیشنهادات کار می‌کنند و باعث ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، مخاطبان، شرکای تجاری و به طور کلی جامعه می‌شوند. بازاریابی دیجیتال به استراتژی خاصی اشاره نمی کند، بلکه یک اصطلاح گسترده است و شامل هر شکلی از بازاریابی است که از فناوری دیجیتال استفاده می کند.

بازاریابی موتور جستجوگر (Search Engine Marketing)

کاربران سایت خود را ترقیب کنید تا در موتور های جستجو یک کلمه را جستجو کنند و در نهایت بعد از دیدن سایت شما روی ان کلیک کنند. می‌تواند کریسمس، عید پاک باشد، اما بازاریابی فصلی لزوماً با یک رویداد رسمی مطابقت ندارد و تنها در برخی از زمان‌ها انجام می‌شود. یک نمایش بلندمدت است که بیشتر به جای دستیابی، روی وفاداری و تعامل مشتری تمرکز دارد.

۱۷۰ – بازاریابی شرکت با خریدار (B2C)

نوع حلقه بسته از اطلاعات و داده‌های عملکردی برای تولید استراتژی‌های بازاریابی استفاده می‌کند. از افراد مشهور استفاده می‌شود تا برندی را تبلیغ کنند، این‌گونه است که مصرف‌کنندگان می‌توانند با ارتباط و شناختن فرد موردنظر بیشتر به برند مربوطه اعتماد کنند. یکی دیگر از انواع بازاریابی نوع سلیبریتی است که با تأیید بر روی محصول، و استفاده از کسانی که در جهان مشهور هستند، انجام می‌پذیرد. بیست و یکمین نوع از انواع بازاریابی که به آن میپردازیم بازرایابی مکز تماس می باشد.

۱۳۸ بازاریابی خدمات (Services Marketing)

به عنوان مجله خبری بازاریابی، یک وبلاگ نویس دستور پخت می‌تواند یک پست مهمان از طرف آشپزها و رستوران داران را با عنوان “بهترین دسرهای فلان آشپز یا رستوران برای فصل تعطیلات” بنویسید و منتشر کند. برای اینکه این سبک بازاریابی عمل کند، برندها باید فرصت‌هایی را بیابند که با هویت و ارزش‌های برند آن‌ها همسو باشد. برای این که با خدمات سایت‌های دیجیتال مارکتینگ نیز آشنا بشید روی عنوان زیر کلیک کرده و در این مورد نیز مطالعه کنید. امروزه مردم به محتوا اهمیت می دهند، به دنبال یادگیری هستند و دوست دارند بیشتر بدانند. در ایران آکادمی به رایگان عضو شوید و از دوره های رایگان استفاده کنید. شاید برای شما هم سوال باشد که نرخ بازگشت سرمایه در بازاریابی دیجیتال چه اهمیتی دارد؟ برای پاسخ به این پرسش، ابتدا باید بدانید که…

http://centraldiesel.ir