انواع بازاریابی : 146 نوع بازاریابی

بنابراین در جریان انقلاب صنعتی بود که مردم متوجه شدند که خرید کالا نسبت به ساخت و تولید آن آسان تر است. رقابت در دنیای بازاریابی افزایش یافته بود و نیاز بود که افزایش فروش از طریق تکنیکهای بازاریابی و آموزش بازاریابی عملی شود. برای موفقیت در روش بازاریابی تلفنی به روابط عمومی بالایی نیاز است. تمرکز بسیاری از شرکتها به ایجاد روابط با مشتریان به جای تلاش برای فروش محصول( بازاریابی معاملاتی) است. این همان فرایند مبادله بوده و تمرکز اصلی کلیهی فعالیتهای بازاریابی و فروش به آن است. پاسخ آن است که انواع بازاریابی برای انواع اهدف تعریف شده است. بازاریابی شرکتهای بزرگ Corporate Marketing : بازاریابی هدفمند شرکت بسیار بزرگ برای جذب مصرفکننده و تحکیم برند در بازار مصرف بهخصوص در شرکتهایی که محصولات تولید آن تنوع فراوانی دارد. »» همچنین پیشنهاد مینماییم که مقاله انواع برند را مطالعه نمایید. در اقصی نقاط جهان ، انواع بازاریابی مورد استفاده قرار میگیرد، که بسیار متفاوت و متمایزند . بازاریابی محلی Local Marketing : ترویج و تبلیغات هدفمند برای حمایت از فروشگاههایی که در دنیای واقعی حضور فیزیکی دارند. این روزها بازاریابهای بسترهای مختلفی را در اختیار دارند و در هفتاد سال گذشته مارکتینگ نقش پررنگی در ایجاد هویت مناسب برای برندها بازی کرده است.

بنابراین به برندها فرصتهای مختلفی برای بازاریابی محصولات داده شد. اما در واقع این دو حوزه، هم پوشانی داشته و به راحتی نمیتوان مرزی بین این تحقیقات قائل شد. این روش تلفیقی از دو علم بازاریابی و عصب شناسی بوده و جدیداً مورد توجه قرار گرفته است. بازاریابی نیش (بازاریابی گوشه / نیش مارکت / بازاریابی جاویژه ) Niche Marketing : هدف قرار دادن مخاطبهای بسیار خاص در بخشهای خاص از بازار. ما برای انتخاب یک روش بازاریابی از بین انواع بازاریابی ، ابتدا سازمان از جنبه های متفاوت بررسی و سپس با تحقیقات بازاریابی سعی به درک صحیح بازار هدف خواهم داشت با تحلیل داخل و خارج ، بهترین روش بازاریابی را به کارفرما ارائه نماییم. بازاریابی صنعتی یا همان B2B marketing شامل فروش محصول یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر است. حتی ممکن است به جای یک شخصیت چندین شخصیت ایده آل برای مشتریان خود ایجاد کنید. بازاریابی مدرن به کمک بستر اینترنت به ارسال درست پیام برند به مخاطب کمک بزرگی کرد. بازاریابی مردن از دهه 50 میلادی سفر خودش را شروع کرد و با ورود تلویزیونها، این جعبههای جادویی روند بهتری پیدا کرد و پس از مدتی هم اینترنت اضافه شد.

موتورهای جستجو با ارائهی نتایجی با بهترین کیفیت روند جدیدی در بازاریابی اینترنت در پیش گرفتند.جالب است بدانید این روزها تغییر نتایج و دستکاری رتبهبندی بهینه سازی موتورهای جستجو کار تقریباً غیرممکنی است و اگر شرکتی جسارت دستکاری داشته باشد، باید خودش را آماده عواقب دفن نتایچ برندش در موتورهای جستجویی مانند گوگل بکند. اول از همه باید بدانید مشتریان شما چه کسانی هستند. این شخصیتها همون پرسونای خریداران شما هستند. شاید سوال این باشد که چرا باید ” انواع بازاریابی “وجود داشته باشد . در این روش، علاقه مشتری به محصول یا خدمات شرکت در گفتگوهای روزانه منعکس میشود. بازاریابی ترویجی Promotional Marketing : انتشار گسترده پیام برند برای افزایش آگاهی از برند، تقریبا در هر نوعی از بازاریابی برای جذب مشتری انجام میشود. بازاریابی دوردست Outbound Marketing : تماس با مشتری از طریق تبلیغات تماسهای سرد و غیره . بازاریابی بیرون از خانه Out-Of-Home Marketing : بازاریابی مردم در مکانهای عمومی و غیره . در اینستاگرام اینفلوئنسر مارکتینگ باعث شد در زمان کمتر و به شیوهای موثرتر آگاهی مردم نسبت به برند افزایش یابد. در اواخر دهه 90 میلادی، وبلاگ و بلاگ نویسی به بخش مهمی از فرایند بازاریابی تبدیل مجله خبری marketing-schools شد. بازاریابی درون بازی In-Game Marketing : تبلیغات درون بازی، که به اسم تبلیغ بازی و تبلیغ درون بازی شناختهشده است.

برای اولین بار در زبان فارسی ، انواع بازاریابی و شرح مختصری در خصوص نحوه عملکرد ” 146 نوع بازاریابی “ را فراهم نموده ایم که در ایران قابل اجرا میباشند. تمام اعمالی که در پی چهارم صورت میگیرد در نهایت باید منجر به شناخته شدن بیش از پیش یک برند یا افزایش فروش شود. در این مرحله چون به درک درستی از مخاطبان رسیدهاید و نظر آنها را در مورد خدمات خود میدانید، نوبت به این میرسد که یک نگاه به کسب و کار و نحوه بازاریابی خود بندازید. جالب است بدانید که آن دسته از شرکتهایی که برچسب خصوصی داشتند سهم بازارشان را بیش از ۴۹ درصد ارتقا دادند. برنامه مشارکتی یا کمپین بازاریابی یک تکنیک مفید در زمینه آموزش بازاریابی و اجرای آن است. یک نکته حائز اهمیت است و آن اینکه انواع بازاریابی در طول زمان و بر اثر کمبودهای موجود در سازمان از نظر بودجه ، بازار ، وسعت جغرافیایی ، زمان و …