• افراد در سطوح پایین کسب و کار نیاز به آموزش خدمات مشتری را نشان می دهد. با توجه به سابقه بد بازاریابی شبکه ای در ایران و تخلفات پی در پی شرکت هایی که مدعی استفادهاز این سیستم هستند ، اذهان عمومی آمادگی پذیرش این سیتم را ندارند . بسیاری از مردم عبارت بازاریابی شبکه ای را به واسطه شرکت های متخلفی مانند گلدکوئیست می شناسند .
- مورد دیگر این است که نمیتوان اثر بخشی این شیوه را به درستی اندازه گیری کرد.
- اگر ما بازاریاب هستیم باید یک برنامه بازاریابی برای خود داشته باشیم .
- برای یادگیری بیشتر درباره شیوههای تبلیغات و نحوه جذب و حفظ مشتری، شرکت در یک دوره آموزشی بازاریابی و فروش آنلاین را توصیه می کنیم.
- بازاریابی بین الملل و بطور کلی اصلا بازاریابی یک علم است که یادگیری آن برای هر کسب و کاری اولویت اول است.
- از گذشته تا به امروز تبلیغات به واسطه تلویزیون و رادیو انجام گردیده است.
پس این نکته را در نظر بگرید که شما به عنوان یک فروشنده یا ارائه دهنده ی خدمات به مشتری هایتان باید بتوانید محصولی موجود کنید که نیاز اونها رو به بهترین شکل تامین کند. آقای کاتلر بازاریابی رو به شکلی ترکیبی و آمیخته تعریف میکنه. یعنی میگه همونطور که کیفیت یک ماشین بر اساس عامل مختلف تعیین میشه نه فقط یک عامل ، موفقیت ما هم برای بازاریابی کردن محصولاتمان بر اساس ۴ تا عامل مهم تعیین میشه. در واقع میگه این ۴ تا عامل با هم ترکیب میشن و بر اساس بهتر بودن هر کدوم ما یک معدل کل داریم و اون تعیین میکنه ما چقدر متوانیم محصلات و خدماتمان را به خوبی بازاریابی کنیم. اگر موردی بود که فقط مخصوص یک مدل کسب و کار باشد قبلش به این مورد شاره میکنم.
استراتژی توسعه فروش کسب و کار
تیم بازاریابی برای ترویج محصول از تبلیغات چاپی و آنلاین، همایشها، تخفیفات و فروش ویژه استفاده میکند تا آگاهیها را در خصوص محصول بالا برده، نظر مردم را جلب و در نهایت سرنخ فروش بیشتری کسب کند. کمپینهای عمومی، تبلیغات و فضای مجازی، ابزارهایی هستند که در این حوزه مورد استفاده قرار میگیرند. این شرکت با استفاده از اینستاگرام، گوگل و وبسایت، کمپینی سه بخشی را برای شناسایی مخاطبان و آمادهسازی و ارسال پیام مناسب ایجاد کرده است.
به روز باشید و به تغییرات خواسته مشتریان اهمیت بدهید.
در هر دو حالت مجله خبری بازاریابیی کارگاه تحقیقات بازار برای شما فعال میشود. ما در تولید محتوای دوره هایمان در زومین بازار کمی کند هستیم! یعنی چون وسواس و حساسیت زیادی برای کیفیت محتوای آموزشی به خرج میدهیم، به ناچار سرعت انتشارمان در مورد محتوای جدید کمی لاک پشتی است! بازاریابی بین الملل و بطور کلی اصلا بازاریابی یک علم است که یادگیری آن برای هر کسب و کاری اولویت اول است. اما متاسفانه در کشورمان در بسیاری از کسب و کارها حتی جایگاه اولویت آخر را نیز ندارد! اکثرا فکر میکنند که بازاریابی را خودشان بلد هستند و نیاز به آموزش ندارند!
سخن آخر اینکه برای موفقیت در یک برنامه بازاریابی، علاوه بر آموزش بازاریابی محتوایی، به صبر، خلاقیت و صرف زمان کافی نیاز دارید. اگر برای تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی به مشاوره نیاز داشتید، مجموعه بیلاودمارکتینگ آماده پاسخگویی به شماست. دوره بازاریابی بین الملل شاه کلید محتوای تکمیلی دوره واردات و همچنین دوره صادرات ما میباشد. یعنه چه شما قصد واردات را داشته باشید و چه قصد صادرات، حتما به محتوای دوره شاه کلید نیاز خواهید داشت.