آیا می دانید چرا باید هرشرکتی و یا ارائه دهندگان هرنوع خدماتی سایت داشته باشند؟ امروزه در دنیای فناوری و اینترنت حدود 50% افراد با مراجعه به سراچهها و جستجو در گوگل و اینترنت، بدون هیچ دردسری به دنبال هدف خود میگردند. با توجه به اینکه آنها به این طریق امکان مقایسه و محدودهٔ بیشتری را دارند. اگر به دنبال ساده ترین، کوتاه ترین و کم هزینه ترین روش برای فروش و افزایش فروش هستید، باید وارد حوزه ی بازاریابی اینترنتی شوید. جمعیتی بزرگ روزانه بر یک بستر در حال تماشا هستند، میخوانند، عکس و ویدیو میبینند، میخندند و به دنبال محصولات و نیازهایشان میگردند.
- این تیم با چند سال سابقه در زمینه خدمات دیجیتال مارکتینگ و شناخت انواع روش های بازاریابی اینترنتی، به توسعه کسب و کار آنلاین شما کمک میکند.
- وجود شبکه های اجتماعی که در زمینه های گوناگون فعالیت می کنند، زمینه را برای فعالیت گسترده تر شما در تولید انواع محتوا فراهم می کنند.
- از معایب آن می توان به غیر ملموس بودن کالاهای ارائه شده در این فضاها، وابستگی شدید به اینترنت، نبود این فناوری در بسیاری از مناطق هدف و بالا بودن فضای رقابتی بین شرکت ها، برندهای بزرگ و کسب و کارهای نوپا نام برد.
- استراتژیهای بازاریابی اینترنتی بهاندازهی روشهای بازاریابی سنتی قدمت ندارند؛ اما بهسرعت جای خود را در میان عموم باز کردهاند.
سپس با تبلیغ کردن در سایتها و شبکههای اجتماعی خود، شروع به کسب درآمد میکنند. هر کسب و کار میتواند با طراحی و اجرای یک کمپین هدفمند تبلیغات آنلاین، یک پلتفرم تبلیغاتی و یک روش پرداخت هزینه که مناسب شرایط آن کمپین است را انتخاب کرده و سپس با تحلیل نتایج، کمپینهای بعدی خود را بهینهسازی کند. سپس با تولید و انتشار محتوایی که توجه مخاطب را جلب کرده و آن را متمایل میکند تا با لایک، نظر و اشتراک محتوا، تعامل خود را نشان دهد؛ شروع به جذب دنبال کننده کند. کاربران در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام بیشتر به دنبال سرگرمی هستند؛ پس اگر پستهای آموزشی تولید میشود باید تلاش شود که این آموزشها با مقداری طنز، مطالب یا بیان جذاب و سرگرمکننده همراه باشد.
فعالیت در شبکههای اجتماعی، یکی از روشهای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
سایتی در این رقابت تنگاتنگ پیروز می شود که به تمام الگوریتم های گوگل چون تکرار کلمات کلیدی، لینک ها و بک لینک ها، بارگذاری مناسب و… البته این را فراموش نکنید که هدف اصلی، کاربرانی هستند که به دنبال محصول یا فعالیتی به سراغ موتورهای جستجو آمده اند؛ پس در بهینه سازی سایت و محتواهایتان، نیاز این مخاطبان را فدای تکنیک های سئو نکنید. وجود شبکه های اجتماعی که در زمینه های گوناگون فعالیت می کنند، زمینه را برای فعالیت گسترده تر شما در تولید انواع محتوا فراهم می کنند. شما می توانید با تولید محتواهای گوناگون و متناسب با فعالیت آن شبکه های اجتماعی، گام بلندی در بازاریابی به سبک دیجیتالی بردارید. البته این نکته هم قابل تأمل است که در تولید این محتواها، به ارزش و اعتبار”برند” خود دقت نموده و به آن پایبند باشید. بازاریابی اینترنتی به این دلیل اهمیت دارد چراکه سبب گسترش فضای کسب و کار میشود و این گسترش، ارتباط با مشتریهای احتمالی بیشتری را فراهم میکند.
طراحی سایت پزشکی
شبکه های اجتماعی اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، گوگل پلاس ، لینکدین ، توییتر و … از جمله شبکه هایی می باشند که امروزه کاربران بسیاری دارند . البته دسترسی پیام رسان تلگرام این روز ها در داخل کشور برای کاربران مسدود شده است . همانطور که گفته شد در ابتدا برای قرار گرفتن در اینترنت باید برای کسب و کار خود یک سایت مناسب داشته باشید . ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل اگر درست و حرفهای انجام شود میتواند مشتریان زیادی را به سمتوسوی سایتتان بکشاند.
هر گونه بهرهگیری از مطالب مجله کاپریلا به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با مجله خبری بازاریابی مجوز مکتوب امکان پذیر است. البته در ابتدا بهتر است خدمات جدید را با قیمتهای مناسبتر ارائه دهید و کم کم آن را به قیمت اصلی برسانید. مثلا تا زمان محدود و به دلایل خاصی مثل مناسبتهای تقویمی، تخفیف خاصی برای خدمات جدیدیتان بگذارید. به این صورت افراد بیشتری با بیزنس شما آشنا میشوند و با توجه به منشنها، فالوورهای بیشتری جذب میکنید. انتشار یک پست و تشویق مخاطبین به تگ کردن دوستانشان در کامنتها.