بازاریابی اینترنتی چیست و شناخت مفاهیم بازاریابی به چه معناست؟ | marketing-schools

برخلاف تصور عمومی، دیجیتال مارکتینگ مفهومی متفاوت و گسترده‌تر از بازاریابی آنلاین است؛ و کمپین های بازاریابی دیجیتال لزوما در این حوزه قرار نمی گیرند. در حقیقت تنها آن دسته از فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال که در بستر اینترنت اتفاق می‌افتند در حوزه بازاریابی اینترنتی یا آنلاین قرار می‌گیرند. ویژگی متمایز شبکه‌های اجتماعی توانایی ایجاد تعامل و ارتباط نزدیک با مشتری است.

  • علاوه بر این، اینترنت این امکان را فراهم می‌کند که رابطه‌ای طولانی‌مدت با کاربران خود برقرار کنید.
  • از روش های دیگر بازاریابی می توان به تبلیغات روی بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی و …
  • با افزایش رقابت در بازاریابی محتوا، به تدریج کاربران به محتوای منتشر شده کمتر توجه می‌کنند.
  • این نوع بازاریابی تیغی دو لبه است که فقط زمانی به شما کمک خواهد کرد که تخصص و تکنولوژی را موضوع اصلی کسب و کار و خدمت‌تان کرده باشید.
  • در کارهای خیریه و عام‌المنفعه شرکت کرده و خبر آن را اعلام می‌کند.

طبق آمار الکسا، یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان محسوب می‌شود. در هر صنعتی هستید با اینفلوئنسرهای حوزه خود در ارتباط باشید و در تبلیغات و پست‌های خود از آنها کمک بگیرید و نام آن‌ها را با هشتگ به پست‌ها اضافه کنید. نوشتن پست‌های مهمان در سایت‌های تخصصی و مطرح در حوزه فعالیتتان در برندینگ شما تاثیر خوبی دارد. با استفاده از سرویس preferred audience targeting در فیسبوک می‌توانید بدون هزینه برای تبلیغات پست‌های منتشر شده را به گروه‌های خاص مخاطبین براساس علاقه، سن و جنسیت و … نمایش دهید. با دریافت اپلیکیشن فرادرس از گوگل‌ پلی، می‌توانید تمامی امکانات سایت را روی موبایل خود نیز داشته باشید. به طور مثال می‌توانید بسته‌های مختلفی را برای خدمات خود در نظر بگیرید که هر بسته شامل مجموعه‌ای از امکانات باشد.

ورود / ثبت‌نام

باید بتوانید جمعیتی که شما را همراهی می‌کنند به مشتریانی تبدیل کنید که حاضر هستند برای دریافت خدمت یا محصول شما، هزینه کنند. کیوردها همان کلمات کلیدی پر کاربردی هستند که برای برقراری ارتباط با موتورهای جست‌وجو استفاده ‌می‌شوند‌‌. یکی مذاکره مستقیم با وبسایت ها و دیگری استفاده از خدمات آژانس های تبلیغاتی مانند Anetwork، کلیک یاب و یا عدد و … برای تبلیغات موبایلی. می شناسیم عملا محدود به تبلیغات متنی یا بنری در دیگر وبسایت ها محدود می شود.

وب سایت و تجارت الکترونیک در جهان علمی (بخش سوم)

برای نگه داشتن و علاقه‌مند کردن ورودی‌هایی که از روش‌هایی مانند تبلیغات آنلاین یا سئو وارد سایت شده‌اند، باید اطلاعاتی از آن‌ها گرفته شود تا راه دسترسی به بازدیدکننده‌ها باز باشد. یکی از بهترین روش‌های جذب بازدیدکننده برای سایت از طریق موتورهای جست‌وجو است. سئو به فعالیت‌هایی در سایت می‌پردازد که باعث بهبود رتبه صفحه‌های سایت در نتایج گوگل شود. پس کسب و کارهایی که سایت دارند هرگز نباید این روش ارزشمند افزایش بازدید سایت را نادیده بگیرند. این افراد محصولات شما را می‌خرند و آن‌ها را به روش‌های مختلفی تبلیغ می‌کنند. به آن‌ها پیشنهاد دهید که در یک مهمانی دوستانه و خصوصی، معارفه شخصی یا حتی مهمانی بزرگ – قبل از لانچ محصولات – بازاریابی را انجام ‌دهند.

مجله خبری بازاریابی و تعامل نزدیک و دو طرفه با مشتری در بستر اینترنت و در نتیجه، افزایش اعتماد مشتری به برند. به‌روزرسانی و بهینه‌سازی محتواهای قدیمی کار مهم و ارزشمندی است. با این کار در زمان کمتر ارزش بیشتری به دارایی‌های پیشین خود اضافه می‌کنید و ترافیک بیشتری به‌دست می‌آورید. بنابراین استفاده از ریمارکتینگ گزینه مناسبی برای بالا بردن نرخ تبدیل به مشتری است. برای برطرف کردن نیاز مخاطب، سعی کنید پیشنهادات متفاوتی داشته باشید. از آنجایی که بازاریابی دیجیتال وابسته به فناوری‌های در حال تغییر و در حال پیشرفت است، ویژگی‌های مشابهی را باید از پیشرفت‌ها و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال انتظار داشت.

http://centraldiesel.ir