اگر توانستید توضیح خوبی برای خرید محصولتان بیاورید، در واقع روش بازاریابی خود را یافته اید، این همان پیام برند و محصول شما برای مشتری است. مثلا همه گوشیهای اپل را به کیفیت و امنیت بالایشان میشناسند و با اینکه قیمتهای نجومی دارند، اما باز هم همچنان پر طرفدار هستند. در این شیوه از بازاریابی یک هرم از فروشنده و مشتری ایجاد میشود که در راس هرم تولید کننده اصلی خدمات یا محصول قرار گرفته و به ترتیب هر چه به سمت پایین هرم بیاییم، شبکه گسترده تر و ارتباطات بیشتر میشود. هر چه به راس هرم نزدیکتر باشید سود بیشتری عایدتان میشود. در این همایشها یا رویدادهای نِتوُرکینگ یا شبکه سازی، فرصت مغتنمی برای شنیدن نظرات، پیشنهادها و ایدههای متخصصان بازاریابی و کمک گرفتن از آنها پیدا میکنید و در جریان جدیدترین روندها و اتفاقات این حوزه قرار میگیرید.
- ما با کمک دانش و تجربه دوره های آموزش مدیریت بازاریابی و فروش حضوری و فروشگاهی و تلفنی به صورت حرفه ای را برای کارکنان و سرپرستان سازمان شما برگزار می کنیم.
- معرفی محصول به مخاطبین هدف و رساندن شعار تبلیغاتی به آن ها که تاثیر زیادی در معرفی برند به مخاطبین دارد.
- ولی فروش منبع اصلی درآمدتون میشه و شاید اونقدرها هم هزینه نداشته باشه.
- کارکنانی که که ارزش آموزش را درک می کنند می توانند نقش عمده ای در رشد و توسعه کسب و کار داشته باشند.
- قطعا محصولی که تولید می شود، پس از مدتی خریدارانی را به خود جذب می کند.
- برای مشتریان خود وقت بگذارید و با آنها ارتباط مؤثر برقرار نمایید.
پس از آن در سال 1930، یک کمپانی آمریکایی به نام ویتامین کالیفرنیا به صورت رسمی به استفاده از این شیوه برای فروش محصولات خود اقدام کرد . این کمپانی در سال 1939 نام خود را به نوترالایت تغییر داد و امروزه محصولات خود را از طریق کمپانی AM WAY (مخفف عبارت American way به معنای راه آمریکایی است ) به فروش میرساند. برای رشد و توسعه کسب و کار خود نیاز به راهنمایی دارید؟ فرم زیر را تکمیل کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم. مسلما وقتی مشتری از محصولت راضی باشه میتونه یکی از کانالهای اصلی برای معرفی کردن محصولاتمون باشه.
بازاریابی تلفنی چیست و چگونه در آن موفق شویم؟
آنها فقط نگاه می کنند که شما چمجله خبری بازاریابی می کنید تا آنها راحت تر زندگی کنند. همچنین تصور ذهنی از فروشندگی در نظام سنتی مبتنی بر شخصیتی پرحرف و چرب زبان چاپلوس و تا حدی دروغپرداز شکل گرفته، حال آنکه بسیاری از این مفاهیم و انگارهها در طی دهههای گذشته دچار تغییرات اساسی محتوایی شدهاند. در بعضی از کشورها، حضور به معنی صبر و تداوم در بازار است، یعنی تمایل بالقوه برای ماهها و یا سالها سرمایهگذاری قبل از آنکه تلاشها به فروش واقعی منتج شود. نمایندگان با تجربه فروش، میدانند که حضور در بازار، یکی از تاکتیکهای لازم برای بهره برداری از سفارشات است. در آمریکا این حضور به معنی حضور جدی است، مانند تم “در جواب دادن، نه نیاورید. بازار پر رقابت امروزی کمپانی ها را بر آن داشته است که با موضوع فروش بطور جدی برخورد کنند و فقط از فروشندگان حرفه ای و خبره برای فروش کالاهای خود استفاده نمایند.
وقتی شما مشتریان را با محتوای خود درگیر می کنید، در حقیقت مسیر وفاداری به برند را هموار کرده اید. اگر مخاطبان از ارتباط با برند شما حس خوبی دریافت کنند، قبل از اینکه خریدار محصول شما باشند، به طرفدار برند شما تبدیل می شوند. بر همین اساس، در این مقاله سعی کرده ایم به بررسی تأثیر بازاریابی محتوایی در کسب و کارها بپردازیم. در واقع با تهیه دوره بازاریابی بین الملل شاه کلید، اکنون فقط فصل اول دوره در پنل کاربری شما فعال میشود. تفاوتی هم ندارد که خرید کارگاه آموزش تحقیقات بازار بین الملل (یا فصل اول دوره) را از طریق همین صفحه انجام دهید یا از طریق لینک فوق.
واقعا سئو تاثیر دارد؟
با فراگیری این مجموعه آموزش ها شما بر تکنیک های انواع بازاریابی بین الملل تسلط پیدا کرده و دیگر برای صادرات انواع کالاها دغدغه چندانی ندارید. آموزش اصول بازاریابی و فروش حرفه ای برای همه مدیران و پرسنل ضرورت دارد، زیرا مهم ترین اصل در رشد و توسعه کسب و کار و پیداکردن راه برای کسب سود و درآمد بیشتر است. با توجه به تغییرات روزانه بازار برای اینکه بتوانید در بازار گسترده امروز حرفی برای گفتن داشته باشید. پرسنل سازمان شما باید اصول فروش و بازاریابی حرفه ای را بدانند.