اگر از اصول بازاریابی مدرن پیروی کنید، مطمئن باشید که میتوانید تغییرات چشمگیری را در وضعیت فروش شرکت ایجاد کنید. دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ابزارهای جدید محصولات یا خدمات یک شرکت را به شیوهای جدید به مخاطبان و مشتریان نشان میدهد. وب سایت، ایمیل، اینستاگرام، تلگرام و تمامی ابزارهای دنیای وب، تعدادی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هستند.
- این عمل صرفا برای کمک به مشتری و یک عمل خیرخواهانه نیست، هزینه لیدهای (سرنخهای) ورودی ۶۱ درصد کمتر از سرنخهای خروجی است.
- اگر تنها یک آزمایش برای امتحان کردن مقادیر مختلف هزینه به دقت طراحی میشد، مدیریت میتوانست این مشکل را به آسانی برطرف سازد.
- برای مثال، حتما برای شما هم پیش آمده است که محصولات یا خدماتی را از طریق پیجهای اینستاگرامی خریداری کنید.
- گفتنی است، تحلیلها روی انگیزه و منافع بازیگران، نقشی که بازی میکنند، قابلیتهای آنها، منابع، محصولات و فعالیتهای آنها تمرکز دارند.
- طلا یکی از فلزات گرانبهایی است که بشر از سالهای دور موفق به کشف آن شده است و از همان ابتدا به ارزش و خواص آن پی برده است.
اگر چه بازاریابی مدرن و بازاریابی سنتی هر دو هدف یکسانی دارند و مفهم آن ها نیز یکی می باشد اما به طور کلی بین این دو نوع بازاریابی تفاوت های زیادی وجود دارد. اما می توان گفت یکی از اصلی ترین تفاوت های میان بازاریابی سنتی و مدرن، یک طرفه بودن بازاریابی سنتی است. به منظور ارزیابی صحیح هر کانال، در بازاریابی سنتی هیچ شاخصی وجود نداشت.
مزایای بازاریابی مدرن در مقایسه با روش سنتی
برای دریافت خبرنامه سایت نورا ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. تمرینها و نظرات ثبت شده روی این درس صرفاً برای اعضای متمم نمایش داده میشود. اعتبار را میتوانید به صورت ماهیانه (۷۴ هزار تومان)، فصلی (۱۹۰ هزار تومان)، نیمسال (۳۴۵ هزار تومان) و یکساله (۵۸۵ هزار تومان) بخرید.
بازاریابی حســی
کسبوکارهای کوچک یا نوپا با کمترین هزینه میتوانند کانالهای مؤثر و مفیدی برای تبلیغ محصول یا خدمت خود پیدا کنند. برای درک اهمیت و ضرورت بازاریابی مدرن در این بخش مهمترین مزیتهای این نوع بازاریابی را با شما در میان میگذاریم. از مهمترین کانالهای دیجیتال میتوان به موتورهای جستوجو مانند گوگل، شبکههای اجتماعی، ایمیل، وبسایتها، پیامرسانها و سایر موارد مشابه اشاره کرد. روزنامهها، کانالهای خبری مرتبط با مناطق مختلف، بیلبوردها و سایر ابزارهای مشابه به شما اجازه میدهند تا مشتریان احتمالی را به راحتی هدف قرار دهید. وقتی نوبت به کشف مشتریان جدید میرسد، باید فرصتهای ارائهشده بهوسیله هر کانال را تجزیهوتحلیل کنید و از آنهایی استفاده میکنید که بیشترین مشتری را برای کسبوکار به ارمغان میآورند.
تکنیک بازاریابی و جذب مشتری برای رستوران و فست فودها
این نوع مجله خبری بازاریابی مشتری را با تمرکز بر فروش محصول/خدمات و بهرهمندی از سود بالا هدف قرار میدهد. علاوه بر تمامی نکات مهم فوق الذکر،راهبردها و مدیریت بازاریابی هم در شیوه نوین آن متحول شده است.مدیران بازاریابی آینده میبایست با مدیریت مشتریان،مدیریت پشتیبانی و توسعه دهندگان سازمانی یکی شوند. در بازاریابی مدرن نباید این عملکرد ها جدای از هم مورد مدیریت و راهبری قرار بگیرند.راهی که کمپانی های برند و مطرح مانند اینتل در پیش گرفته اند تلفیق این عملکردها در یک مجموعه هماهنگ و تحت رهبری یک مدیر بازاریابی ست. پاوینو با ذکر نمونه های واقعی،این 9 اصل در مدیریت بازاریابی مدرن را برای موفقیت مدیران بازاریابی شرح میدهد !