بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ

افرادی که حداقل ۷۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را کسب کنند موفق به کسب مدرک پایان دوره میشوند. این دوره برای صاحبان مشاغل، مدیران اجرایی و متخصصان بازاریابی است که میخواهند به طور قابل توجهی تواناییهای خود را برای رشد استراتژی اجتماعی خود با استفاده از روشهای مؤثر بهبود بخشند. دوره های خوب دیجیتال مارکتینگ به روشهای مناسب امکان پرسش و پاسخ با اساتید را برای شما فراهم میکنند. به یاد داشته باشید که با نشستن در یک اتاق در بسته پشت کامپیوتر تبدیل به یک دیجیتال مارکتر حرفهای نخواهید شد! از آنجایی که بیشتر شرکتکنندگان شاغل هستند تلاش میشود تا کلاسها در روز و ساعتهایی برگزار شوند که تداخلی با کار آنها نداشته باشد با این وجود باز هم ممکن است تمام شرکتکنندگان موفق به شرکت در کلاسها نشوند، هرچند که ویدیوی تمام کلاسها در اختیار آنها قرار میگیرد. یکی از دورههای پرطرفدار Coursera با امتیاز ۴.۶ از نزدیک به ۴۰۰۰ رای است.

هر دو نوع کلاسها مزایا و معایب خودشان را دارند که مخصوصا با پاندمی کرونا این مزایا و معایب تشدید هم شدهاند. مدرسان دوره بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام همگی از جمله اشخاصی هستند که سالهاست تجربههای کاری موفق در انواع زیرشاخههای دیجیتال مارکتینگ را داشتهاند و همچنین میتوانند کلاسهای جذابی را برای دانشجویان برگزار کنند. مقالات معمولا کلیتی از ماجرا به شما نشان میدهند اما درباره مشکلات جزئی و چالشبرانگیز چیزی به شما نمیگویند و معمولا براساس مطالعات موردی بنا نشدهاند. یک دوره مبتدی اما بسیار مناسب و جامع در Coursera که در طول آن هم با ابزارهای بازاریابی دیجیتال و هم با استراتژیهای مربوط به آن آشنا میشوید. جوانان شهرستان های ایران که دسترسی به آموزش با کیفیت نداشته اند و به دنبال کسب مهارت برای درآمدزایی هستند. ما در این مقاله از آکادمی اینفوگرام بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ در ایران و جهان را به شما معرفی میکنیم.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مجله خبری marketing-schools وب سایت خود باشید.

طبعا پرداختن به تمام این سرفصلها طی یک دوره ممکن نیست و احتیاج به زمان زیادی دارد، اما یک دوره آموزش خوب و جامع بازاریابی دیجیتال تا حد امکان این سرفصلها را پوشش میدهد به طوری که شما پس از اتمام دوره با کمی اطلاعات تکمیلی، تماشای ویدیو و خواندن کتاب و تمرین کردن بتوانید به مباحث مسلط بشوید. هدف این دوره، آموزش دادن مبانی کمپینهای تبلیغاتی در گوگل است و در نهایت گواهی شرکت در دوره از طرف گوگل ادز به شرکتکنندهها اهدا میشود. دیجیتال مارکتینگ حوزه بسیار گستردهای است که شامل سرفصلهای گوناگونی میشود. یکی از نیازهای یک دیجیتال مارکتر خوب، داشتن ارتباطات گسترده و امکان برقراری روابط حرفهای با سایر فعالان حوزه است. این دوره از مبانی دیجیتال مارکتینگ شروع میکند و سعی میکند علاوه بر دیجیتال مارکتینگ، مهارتهای جانبی آن از جمله تولید محتوای گرافیکی، ویدیویی و ساخت پادکست را هم آموزش بدهد. یک دوره بسیار جامع ۴۰ ساعته از گوگل که با به پایان رساندن آن گواهی شرکت در دوره را هم از گوگل دریافت میکنید. یک مدرس خوب، هم سابقه مناسبی در تخصص خودش دارد و هم از قدرت بیان بالا و توان تدریس یک کلاس هیجانانگیز برخوردار است. با گوگل کردن نام هر مدرس دیجیتال مارکتینگ باید به اطلاعات معتبری درباره او برسید.

همچنین کیفیت این تمرینها و پروژهها باید بررسی شوند و بخشی از آنها باید به صورت گروهی انجام بشوند. پس هنگام انتخاب دوره، حتما مطمئن شوید که امکان انجام تمرین و پروژه و تصحیح شدن آنها برای شما وجود دارد. دوره پشتیبانی جهت پرسش مجله خبری marketing-schools و پاسخ دارد. یک مرکز آموزشی کیفیت آموزش و یادگیری شما را بالاتر از سود خودش قرار میدهد چرا که میداند ارزش و اعتباری که از رضایت شما کسب میکند بسیار بالاتر از سود مالی قرار دارد. دیجیتال مارکتینگ را قرار نیست یک شبه یا حتی یک هفتهای یاد بگیرید پس اگر دورهای ادعا میکند که در مدت زمانی زیر یک ماه میتواند همه چیز را به شما آموزش بدهد از خیر شرکت در آن بگذرید! اولی پرداخت قسطی است که افراد میتوانند هزینه شرکت در بوتکمپ را در دو یا سه قسط پرداخت کنند. به دلیل این که ممکن است امکان پرداخت هزینه کل بوتکمپ برای همه در یک نوبت امکانپذیر نباشد، آکادمی اینفوگرام دو مدل تسهیلات پرداخت را برای افراد فراهم کرده است. هرچه زودتر در هر بوتکمپ ثبت نام کنید هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. برخی کلاسهای حضوری را ترجیح میدهند و برخی غیرحضوری!