6 – آزمایشهای تطابقپذیر ابزار مناسبي هستند که تحقیق و عمل را با هم در میآمیزد. برای مجله خبری بازاریابی فرض کنید یک شرکت میزان 100 میلیون دلار به بودجه بازاریابی خود اختصاص میدهد. صادقانه بگویم با توجه به شرکت های پرتعداد و فضای رقابتی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ وجود دارد سعی کردیم با ارزش افزوده های متفاوت انتخاب را برای مشتریان گرامی آسان کنیم و با خیال آسوده به ما افتخار همکاری با خود بدهید.
- بازدهی آن اما میتواند به نسبت هزینه پایینی که برای آن میپردازید کاملا مناسب باشد.
- تولید محتوای شخصیسازی میتواند پنج تا هشت برابر ROI در هزینههای بازاریابی باشد که ارزش آن را دارد که روی آن سرمایهگذاری انجام شود.
- قدرت درک و قضاوت هنوز خصیصه هایی بااهمیت از نقش انسانها در مباحث بازاریابی و مارکتینگ است.
تمام هم و غم ما موفقیت پروژه هست که احتمال موفقیت در حد بالایی امکان پذیر است. بازاریابی سنتی عمدتا بر ارزیابی نتایج کمی (افزایش فروش) متکی است که بررسی نتایج هم از این طریق دشوار است. همچنین از روش های سنتی نمی شود به صورت آنی و سریع گزارش بازخورد گرفت.
بازاریابی پارتیزانی
با پیشرفت تکنولوژی بهتر است شما نیز گام به گام جلو بروید و از ظرفیت هایی که این ابزار ها در اختیار شما قرار می دهند نهایت استفاده را بکنید. البته شاید در روش ها و تکنیک های قدیمی نیز بتوان نکات قابل توجهی دریافت نمود که به همین دلیل نباید به طور بازاریابی سنتی را کنار گذاشت. زیرا هدف ما در این زمینه دستیابی به پیشرفت و موفقیت بیشتر است به همین دلیل باید از تمامی نکات استفاده کرد. در بازاریابی هدف یک چیز است و آن هم فروش است، اما روش ها فرق می کند. در این تقسیم بندی روش های بازاریابی به دو روش جدید و سنتی تقسیم می شود.
بازاریابی چیست؟
این نوع بازاریابی قدیمی ترین نوع بازاریابی است که در دنیا وجود دارد و در آن، هیچ استفاده از ابزارهای آنلاین و به صرفه امروزی نمی شود. اگر ساده ترین نوع تبلیغات بازاریابی سنتی را بخواهیم مثال بزنیم، پخش تراکت است. البته در کنار پخش تراکت، روش های زیاد دیگری برای بازاریابی سنتی قرار دارد. بازاریاب های سنتی همچنان بهترین روش را تبلیغات محیطی یا تبلیغات تلویزیونی می دانند، تبلیغاتی که امروزه هزینه های بسیار بالایی دارند. جالب اینجاست که با توجه به هزینه های گذاف اثربخشی آنی گاهاً وجود ندارد و حتی گاهی تغییرات فروش با میزان هزینه تبلیغات برابری نمی کند. با وجود تمامی ابزارها و دادههای علمی، هنوز نیاز به هنر تلفیق بهینه بازاریابی و مدیریت مشتریان دیده میشود.
از سویی از آنجا که رفتارهای مشتریان در بازار ، از روند خطی پیروی نمیکند ، مدیران بازاریابی میبایست با بکارگیری انواع تکنولوژی ها این رفتار را بدرستی تحلیل و تصمیمات مهم را اتخاذ کنند. اما مهم ترین قسمت برای بازاریابی، جذب مشتری برای خریدهای بعدی است. اما در بازاریابی مدرن تازه پس از خرید کار یک بازاریاب شروع می شود و باید مشتری را برای خریدهای بعدی آماده کند و این کار می تواند تا بسیار زیادی در فروش بیشتر شما تاثیر بگذارد و هزینه های بازاریابی شما را کاهش دهد.