تکنیکهای فروش فرآیند فروش مهارتهای خوب فروش برنامه ریزی فروش | marketing-schools
انتشار: مهر 08، 1403
بروزرسانی: 22 خرداد 1404

تکنیکهای فروش فرآیند فروش مهارتهای خوب فروش برنامه ریزی فروش | marketing-schools

رستوران، نگاهش به منافع کوتاه مدت خود است و آن روز عصر را با احساس برنده بودن به پایان می رسان چون فروش زیادی داشته است. در این حالت فروش شما و تمام مشتریان دیگر در آن عصر با احساس نارضایتی از آنجا خارج می شوید. موفقیت بزرگ وی عمدتا به خاطر توانایی های او در پرسیدن سوالات درست، در زمان درست بوده است. فلدمن متوجه شده بود که پرسش هایی مناسب و به جا، می تواند یک فرد بی علاقه یا منفی را گاهی در عرض چند ثانیه به یک مشتری تبدیل کند. بن فلدمن، فروشنده ای که برای شرکت بیمه نیویورک کار می کرد، به عنوان بزرگ ترین فروشنده عصر حاضر شناخته شده است؛ وی هر شب مدت دو ساعت به مرور و تمرین مطالبش می پرداخت تا روز بعد آمادگی کامل داشته باشد.

آنچه در این مقاله می خوانید

پیچیدگی های زیادی هم داره نمیشه به یک مقاله اکتفا کرد برای آموزش. امروزه آنچه اهمیت دارد شناخت کامل مصرف کنندگان است و دانستن اینکه چگونه با نیازهای آنها سازگاری داشته باشند. بازاریاب ها از پاسخ این سوالات در راستای فهم درست تقاضا و بهبود کیفیت محصول استفاده می کنند. گروه کانونی و فرم های نظرسنجی دو عنصر اصلی شناخت نیازها در این مرحله هستند. قدم بعدی چیست؟ طبیعتاً اگر بی گدار به آب بزنید و فروش را شروع کنید، موفق نمی شوید.

۶- مصاحبه با افراد مشهور

همزمان دربارهٔ مزایای فروش خود توضیح دهید و متقاعدش کنید آن ها را هم ببیند. به عنوان اولین قدم، روی موفقیت های شخصی تان تمرکز کنید و این طور پر از انرژی شوید. اگر جایی کالا و خدمات خود را خوب فروختید به آن مثل یک واحد درسی نگاه کنید. متمرکز شوید تا متوجه شوید از چه راهی رفته اید تا به به این موفقیت رسیده اید. این طور ذهنتان به قدرت خودش پی می برد و متوجه می شود که موفقیت اتفاقی نیست. یکی از اصول فروش، داشتن صداقت و رعایت اصول اخلاقی در معامله است.

http://centraldiesel.irمجله خبری بازاریابی در پایین هر یک از مقالات وبلاگ یک دکمه ی فراخوان قرار دهید و آن را به صفحات فرود مربوط پیوند دهید و ایمیل ها را دریافت کنید. این ایمیل ها به صورت اتوماتیک وارد CRM شده می توانید برایشان خبرنامه ارسال کرده و روی پرورش سرنخ کار کنید. این آمارها نشان می دهد که رقابت در این صنعت به شدت در حال رشد است.

  • به همین علت برای ایجاد تمایز و افزایش فروشتان لازم است که تأکید اصلی در چرخه فروش شرکت تولیدی تان را به جای محصول روی خریداران خود قرار دهید.
  • آیا تکنیک های افزایش فروش خاصی در شرکت خود به کار گفته اید؟ اصلا استفاده از این تکنیک ها مهم است؟ بیایید با یک مثال کار را شروع کنیم.تصور کنید، امروز دومین گروه پرسنل را تعدیل کردید، آن هم در کمتر از یک سال.
  • عوامل مختلف را بررسی کرده، تحقیق کنید و از افراد متخصص کمک بگیرید تا سیستم مناسب خود را شناسایی کنید.
  • مسلماً مخاطب دارای مشکلاتی است، شناخت این مشکلات با سؤالاتی که مطرح می کنید باعث پیدا شدن راه حل می گردد.
  • با وجود غیرقانونی نبودن فروش فشار بالا، توصیه می کنیم از آن اجتناب کنید چرا که در درازمدت این تکنیک ها اغلب می توانند نتیجه معکوس داشته باشند و مشتریان را عصبانی یا خشمگین کنند.
  • بازاریابی فرقه ای نقطه درخشانی در فهرست الگوهای جدید بازاریابی است.

به همین علت تمرکز بر حفظ مشتری های فعلی مزایای زیادی برای شرکت به همراه دارد، زیرا آنها نسبت به بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به سراغتان می آیند، تمایل بیشتری به هزینه کردن و خرید کالاهای تولیدی دارند. از آنجا که قبلاً روابط خود را با این افراد ایجاد کرده اید، در این صورت هزینه ی بازاریابی و ارائه ی محصولات جدید هم بسیار کمتر است. گفتیم که بازاریابی به زبان ساده، هنر ارائه محصولات یا خدمات شرکت به مشتری برای جذب آن است. ما انواع روش های بازاریابی را داریم که می تواند به صورت آنلاین یا آفلاین انجام شود. دقت داشته باشید که فروش، بازاریابی و تبلیغات سه اصطلاحی است که همپوشانی زیادی دارند اما متفاوت از یکدیگرند. درباره آموزش بازاریابی و تبلیغات صحبت کردیم و آموزش بازاریابی و فروش را هم به شما ارائه کردیم.

تکنیک های بازاریابی حضوری