مجله خبری بازاریابی از طریق ایمیل (ایمیل مارکتینگ) بیشتر از اینکه یکی از تکنیک های بازاریابی باشد، نوعی راه ارتباطی موثر است. برخلاف تصور رایج، در ایران هم کاربران بسیار زیادی از ایمیل استفاده کرده و روزانه یا هفتگی ایمیلهای خود را چک میکنند؛ این یعنی میتوان با استفاده از کمپینهای ایمیلی، اهداف بازاریابی برند را دنبال کرد. این روزها برای اینکه در دنیای تجارت وجهه خوبی پیدا کنید و در خبرگزاریها دیده شوید، باید به دنبال تولید محتوایی باشید که بهترین عملکرد را در شبکههای اجتماعی و مجلههای خبری داشته باشد.
- زمانی که ذهنیت درستی از شغل و خود نداشته باشید میتوانید این حس را به خریدار القا کرده و نتایج منفی بدست آورید.
- بگذارید یک مثال جالب برایتان بزنیم تا در خلال این داستان با یکی از روشهای نوین جذب مشتری بیشتر آشنا شوید.
- اما بررسیها نشان میدهند که هرچه از هشتگهای بیشتری در پستهای خود استفاده کنید، میزان تعامل شما با مخاطبان کاهش پیدا میکند.
- سعی کنید به او توضیح دهید که چه راههایی برای توافق و جلب رضایت او وجود دارد.
- موفق ترین فروشندگان در هر رشته ای قبل از شروع به فروش و ارایه مطالب و پایان دادن به معامله، خودشان را کاملا آماده می کنند.
- استفاده از تعداد زیادی هشتگ در پستها، کاربران را آزار میدهد و باعث کاهش نرخ تعامل میشود.
چه فروشندهی فصلی باشید و بخواهید تعاریف تان را به روزرسانی کنید و چه در آغاز راه بازاریابی و به دنبال درک مفاهیم اولیه باشید، در این مقاله تمام مطالب مورد نیازتان را پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال، همپوشانی زیادی بین «فروش»، «بازاریابی» و «تبلیغات» وجود دارد که ممکن است شما را به اشتباه بیندازد. به همین منظور ما مجموعه ای جمع آوری کردیم که بر اساس آن اصول بازاریابی، انواع بازاریابی، مفاهیم و انواع آمیخته بازاریابی را به شما آموزش بدهیم.
۸. بخشیدن بعد انسانی به برند
برای ارسال محتوا در زمان مناسب برای مخاطب درست از طریق ایمیل (و یا سایر روشها مانند پوش نوتیفیکیشن)، باید مخاطبان را بخشبندی کنید. برای این کار باید پایگاه داده مخاطبان را بر اساس ویژگیهای شخصی آنها مانند ویژگیهای جمعیتشناسی، روانشناسی و اطلاعات رفتاری و … دستهبندی کنید. با استفاده از این تکنیک بازاریابی، ارزش ایمیلهای خود را بالا میبرید و محتوای مرتبطتری را برای مشترکان خود ارسال میکنید.
۱۰- درک مغزها
• نیاز به تبلیغات گسترده ندارد؛ چراکه تبلیغ به صورت دهان به دهان انجام میشود. به عبارت دیگر میتوانید به نقطهای برسید که با حداقل انرژی و زمانی که میگذارید، یک درآمد ثابت و همیشگی داشته باشید. همچنین تصور ذهنی از فروشندگی در نظام سنتی مبتنی بر شخصیتی پرحرف و چرب زبان و چاپلوس شکل گرفته، حال آنکه بسیاری از این مفاهیم و انگارهها در طی دهههای گذشته دچار تغییرات اساسی شدهاند. دریافت رایگان مطالب و فایلهای مدیریتی، مقالات مدیریتی، اخبار همایشها، اخبار روز دنیای مدیریت و … فیدلر معتقد است یکی از پنج ویژگی که باعث تمایز انسانهای ویژه (همچون رهبران) از سایر انسانها میشود، اعتماد به نفس است.
عاملین فروش
جملاتی مثل «قبل از تغییر قیمتها بخرید» را بارها شنیدهایم، فروشندگان مردم را متقاعد میکنند که همین حالا خرید کنند، نه بعداً چرا که زمان محدودی برای به دست آوردنش دارند. مشتریان با یک اشتراک 20 دلاری چندماهه، پکهای پنجتایی از لباسهایی که برایشان دستچین شده را دریافت میکنند و میتوانند تصمیم بگیرند که آنها را بخرند یا برگردانند. اگر مشتری تمام اقلام انتخابی را بخواهد، 25٪ تخفیف دریافت میکند.