تکنیک های بازاریابی شبکه های اجتماعی ۱۵ تکنیک برای موفقیت کمپین ها فرادرس مجله  | marketing-schools
انتشار: مهر 13، 1403
بروزرسانی: 22 خرداد 1404

تکنیک های بازاریابی شبکه های اجتماعی ۱۵ تکنیک برای موفقیت کمپین ها فرادرس مجله | marketing-schools

مجله خبری بازاریابی و کسب و کار علی مس چی دوره ای با عنوان کوچینگ فروش و برندسازی شخصی برگزار کرده که می تواند برای کسانی که قصد فعالیت در عرصه این نوع بازاریابی را دارند، بسیار مفید باشد. حین فروش ما باید تلاش کنیم که حس خوبی در مشتری به وجود بیاوریم . این حس خوب اگر از طریق زبان بدن ایجاد شود به شدت تاثیرگذار خواهد بود . ویدیو زیر که از دوره جامع آموزشی چگونه با دیگران ارتباطات حرفه ای موثر برقرار کنیم کاربرد زبان بدن در ارتباطات را که توسط دکتر شاهین شاکری تهیه شده به سادگی برای شما بیان میکند.

http://centraldiesel.irدر بازاریابی شبکه ای شما متناسب با تلاشی که می کنید، انرژی و زمانی که می گذارید، درآمد کسب می کنید. در نتیجه به خاطر این که زودتر از فرد دیگری به شبکه پیوسته اید، درآمد بیشتری نخواهید داشت. در این تکنیک از مجموعه تکنیک های فروش در بازاریابی ، شما باید براساس مخالفت ها پیش بروید. فروش یکی از قدیمی ترین پیشه ها و حرفه ها می باشد و شاید یکی از ارکان شکل دهنده اجتماع و برآورده سازی نیازهای انسان ها بوده و هست. در شکل سنتی آن که بیشتر فضای حجره ها در ذهن تداعی می شود تا جهان شبکه ای و دنیای مجازی و بازارهای رقابتی و جهانی دنیای امروز، همه جلوه ها و مصادیق گذشته و امروز فروش است.

به یاد داشته باشید که پلتفرم های مختلف، مخاطبان متفاوتی دارند. بنابراین باید مخاطبان هدف در هر پلتفرم را به شکل جداگانه بیابید. برای دیدن فیلم آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی + اینجا کلیک کنید. گاهی فروشندگان تصور می کنند اگر تکنیک های بیشتری بدانند پس می توانند بیشتر بفروشند که در واقع این طور نیست. تکنیک ها ابزاری هستند در دست فروشنده و فروشنده باید آمادگی و مهارت استفاده از آن ابزار را داشته باشد. اگر در مذاکرات فروش، از تکنیکی استفاده شود اما نتیجه مطلوبی به دست نیامده باشد، به این دلیل است که مهارت کافی برای استفاده از آن تکنیک وجود ندارد.

۱۰- درک مغزها

ممکن است استراتژی بازاریابی شما معقول بوده و امتحان خود را در گذشته پس داد باشد، اما این کافی نیست. با گذشت زمان، تکنیک های قدیمی از دور رقابت حذف می شوند و کارایی خود را از دست می دهند. روش های جدید به شما فرصت می دهند با استفاده از راه های تازه و هیجان انگیز به اهداف خود برسید. آنچه در این مقاله بیان کردیم، همان راهکارهای جدیدی است که در توسط بسیاری از برندهای بزرگ ایران و جهان استفاده می شود و می توانند به گره گشای استراتژی های بازاریابی شما تبدیل شوند. ایجاد کتاب های الکترونیکی به عنوان یکی از تکنیک های بازاریابی محتوا شناخته می شود و گاهی افراد به این فکر می کنند که انجام این روش به دلیل داشتن سختی زیاد نمی تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

  • یکی از مشکلات متن های نوشته شده این است که اگر فرمت متن ها به شکل مناسبی طراحی نشده باشد، می تواند باعث ایجاد سوءتفاهم شود.
  • در ظاهر افزودن ارزش بسیار شبیه به کوپن و ارزیابی رایگان است اما آنها رضایت مشتری و گسترش شکاف بین شما و رقابت با دیگران را نشانه می گیرند.
  • تحلیل مقابسه ای به شما کمک می کند که بفهمید رقیبان شما چه کسب و کارهایی هستند و این کسب و کارها چه فعالیت هایی را به خوبی انجام می دهند و در چه بخش هایی ضعف دارند.

در این روش تلاش می گردد بر تصمیم گیری مخاطب اثرگذاری مثبت وجود داشته باشد ، درحالیکه مخاطب به این باور رسیده است که این تصمیم را خودش به تنهایی اخذ کرده است . چنانچه سؤالات به شکل اشتباهی مطرح شوند در مخاطب مسلماً ایجاد تزلزل می کند. کلمه SPIN خلاصه شده چهار کلمه کلیدی Situation ( موقعیت ) Problem ( مشکل ) Implication ( نتیجه ) و Need – Payoff ( پرداخت ) است. بوکاپو به شما کمک می کند که همیشه و همه جا با مطالعه یا گوش دادن خلاصه کتاب ها، نکات کلیدی آن ها را دریابید و از زمان خود بهترین استفاده را ببرید. یکی از روش های خلاقانه و در عین حال موثر برای جذب مشتری، ایجاد تعامل با دیگر اصناف است. موفق ترین فروشندگان در هر رشته ای قبل از شروع به فروش و ارایه مطالب و پایان دادن به معامله، خودشان را کاملا آماده می کنند.

۱۵. ارزیابی آمارهای تحلیلی شبکه های اجتماعی