تکنیک های بازاریابی ویروسی | marketing-schools

با آگاهی از داده‌ها می‌توانید در مدتی کوتاه، نتایج بسیار خوبی از کمپین‌های خود بگیرید و از یافته‌های این نتایج در استراتژی‌های کمپین‌های آینده بهره بگیرید. در هر حوزه تخصصی که فعالیت می‌کنید، باید استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خود را بر اساس داده‌های موجود بنا کنید. در واقع باید بر معیارهایی تمرکز کنید که برای شما بیشترین اهمیت را دارند. به جای تمرکز بر «معیارهای پوچ» مانند تعداد دنبال‌کنندگان، داده‌هایی را استخراج کنید که به شکل مستقیم با اهداف شما در ارتباط هستند.

  • اکثر وب‌سایت‌ها دارای قسمتی هستند که درباره شرکت، برند خود و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌کنند، توضیحات مختصری می‌دهند.
  • به‌عبارت دیگر، به‌جای نوشتن پیام‌هایی که برای جذب عموم مردم نوشته شده‌اند، می‌توانید پیام‌های شخصی‌سازی شده‌ای بنویسید که گروه خاصی از مخاطبان را مورد هدف قرار می‌دهند.
  • ایده ­ها را دست کم نگیرید یک ایده خوب راه موفقیت را برای شما کوتاه خواهد کرد و حتی ممکن است شما را تبدیل به یک برند کند.
  • در این مقاله از آکادمی کاپریلا قصد داریم بهترین و موثرترین تکنیک‌ ‌های بازاریابی را برای کمک به شما معرفی می‌کنیم.
  • تصویر زیر نیز تعدادی از مزایای بهره گرفتن از بازاریابی شبکه های اجتماعی را نشان می‌دهد.

به‌عبارت دیگر، به‌جای نوشتن پیام‌هایی که برای جذب عموم مردم نوشته شده‌اند، می‌توانید پیام‌های شخصی‌سازی شده‌ای بنویسید که گروه خاصی از مخاطبان را مورد هدف قرار می‌دهند. مثلاً اسنپ می‌تواند یک کد تخفیف برای کاربرانی که مسیر مشخصی را در هر هفته (یا چند بار در ماه) طی می‌کنند ایجاد کرده و آن کد را برای همان مسیر فعال کند. برای استفاده از تکنیک بخش‌بندی مشتری در استراتژی بازاریابی خود به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید.

دورهمی کتابینش2

استفاده از ایموجیانتقال مفاهیم و احساسات در جمله‌ها و جلوگیری از سوءتفاهم۱۰. پذیرفتن اشتباهات و درس گرفتن از آن‌هابرقراری ارتباط بهتر با مخاطبان و بهبود فرآیند بازاریابی در آینده۱۱. بهینه‌سازی تداوم و زمان‌بندی پست‌هابرای برقراری ارتباط با تمام مخاطبان در بهترین ساعت از روز۱۲. استفاده منحصربه‌فرد از هر کانال شبکه اجتماعیبهره گرفتن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر رسانه برای برقراری ارتباط با تمام مخاطبان۱۴. ارزیابی آمارهای تحلیلی شبکه‌های اجتماعیشناخت بهتر مخاطبان و بهبود عملکرد کمپین‌های بازاریابی در آیندهدر ادامه، جزئیات بیشتری از اهداف و نحوه اجرای این تکنیک‌ها را شرح می‌دهیم. در دنیای دیجیتال امروزی، تولید محتوای نامربوط و بی‌جا، توجه هیچ‌کسی را به خود جلب نخواهد کرد.

مرجع تخصصی بازاریابی و فروش

بازاریاب‌ها می‌توانند با مطالعه‌ی صنعت و آنالیز مشتری‌ها، محدوده‌ی قیمت مناسب و معقول را مشخص کنند. فرض کنید یک شرکت می‌خواهد محصول جدیدی را با استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی به پایگاه مشتریانش معرفی کند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند از فیس‌بوک، اینستاگرام، گوگل و وب‌سایت کمپانی استفاده کنند.

تکنیک تست پیش از خرید

همان‌طور که می‌بینید، مجله خبری بازاریابی‌ های فروش مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای افزایش درآمد در کسب و کار خود پیاده سازی کنید. فقط باید آنهایی را انتخاب کنید که با کسب و کار شما بیشترین تطابق را دارند. همهٔ ما با بازاریابانی مواجه شدیم که مدام زنگ می‌زنند و روی اعصاب آدم ‌می‌روند تا چیزی را از آن‌ها بخریم (که اغلب هم نمی‌خریم).

http://centraldiesel.ir