دیجیتال مارکتینگ چیست؟-بهیدو

دیجیتال مارکتینگ چیست؟-بهیدو

بازاریابی سنتی معمولا به این صورت است که تبلیغات به صورت چاپی، ارتباط تلفنی با مشتریان یا به صورت فیزیکی و حضوری انجام می‌شود، اما نقطه مقابل آن بازاریابی دیجیتال کاملا به صورت آنلاین و الکترونیکی رخ می‌دهد. این بدان معناست که شرکت‌ها و برندها امکانات بسیار بیشتری برای دسترسی به مشتریان بیشتر از جمله ایمیل، ویدئو، شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو در اختیار دارند. یکی از قدرتمندترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ جهان است که در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد ایمیل توسط کاربرانش ارسال شده است.

به همین دلیل ممکن است با یک پیام ساده بتوانید طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش دهید. اما در فضای آفلاین به دلیل محدودیت کانال‌های توزیع محتوا ممکن است این اتفاق رخ ندهد. بازاریابی دیجیتال به معنای دستیابی به مخاطبان هدفمند از طریق محتوای مشخص است – همه اینها بدون تحقیق کاربردی در مورد کلمات کلیدی اتفاق نمی‌افتد. یکی دیگر از مؤلفه‌های اصلی بازاریابی دیجیتال، بازاریابی موبایل است. در حقیقت، استفاده از تلفن‌های هوشمند به طور کلی زمان بسیار زیادی از روز مردم را به خود اختصاص می‌دهند در حالی که استفاده مردم از لپ‌تاپ و همچنین استفاده از شبکه‌های اجتماعی در نسخه وب بسیار کم‌تر است. به عنوان مثال، با کمک تبلیغات کلیکی و گوگل ادورز می‌توانید سراغ کلمات کلیدی بروید که در صنعت شما بیشترین اثرگذاری را دارند.

  • دیجیتال مارکتینگ مهم است زیرا یک کسب و کار را با مشتریان خود بصورت آنلاین مرتبط می کند و در همه صنایع کاربرد دارد.
  • استفاده مناسب از این مدل مارکتینگ باعث افزایش آگاهی از نام تجاری و نرخ تبدیل شما می‌شود.
  • بازاریابی درونگرا شکلی از بازاریابی است که در آن گفتگوی مخاطب با کسب و کار یا برند، از طرف مخاطب behido.com آغاز می‌شود.
  • در حال حاضر در کشورهایی چون کانادا، هند، آمریکا، امارات متحده عربی، استرالیا، ایرلند و فیلیپین، شاهد رشد چشمگیر تقاضای بازار دیجیتال مارکتینگ هستیم.
  • یعنی شما با استفاده از این روش می‌توانید کاربرانی که قبلاً ایمیل خودشان را در اختیار شما قرار داده‌اند هدف‌گیری کرده و احتمال خرید آن‌‌ها را افزایش دهید.
  • دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی باعث می‌شوند تا کسب و کارهای مختلف بتوانند بدون واسطه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

با رعایت این مورد می‌توان بیشترین بازدهی را در ایمیل مارکتینگ دریافت کرد. حتما در بسیاری از سایت‌ها بنرها یا تبلیغاتی را مشاهده کرده‌اید که که با کلیک بر روی آنها به سایت دیگری منتقل می‌شوید. با هر بار کلیک بر روی بنر یا محتوای مورد نظر و ورود به سایت مقصد، یک هزینه از طرف تبلیغ دهنده پرداخت می‌شود. تبلیغات کلیکی را می‌توان یکی از موثرترین روش‌های افزایش میزان ورودی به سایت معرفی کرد. مجموعه وب جوان از سال 1397 تا سال 1399 در 4 پروژه سئو و بهینه سازی کامل ( 0 تا 100 ) اثر گذار بوده و در 12 پروژه نیز به عنوان مشاور وارد عرصه کاری شده است.

– بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ

در حقیقت برخلاف تبلیغات فیزیکی، محدودیتی در شناخت، دسته‌بندی، ارسال پیام و دریافت فیدبک از مخاطبانتان و حتی چگونگی رفتارشان نخواهید داشت. بازاریابی دیجیتال مفهوم گسترده‌ای است که تمامی اقدامات مرتبط با بازاریابی از طریق اینترنت و فناوری‌های الکترونیکی را در برمی‌گیرد. درنهایت، بازاریابی دیجیتال مستلزم دقت نظر و پیگیری و نظارت مستمر است و تنها از این طریق است که در مدت نسبتاً کوتاهی می‌توانید به سرمنزل مقصود دست پیدا کنید. حتی اگر تمام بخش‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ را به بهترین شکل انجام دهید، بدون تحلیل، از هیچ‌چیز مطمئن نخواهید بود.

اطلاعات بسیاری راجع به کلمات کلیدی، اعتبار دامنه و صفحه وبسایت، بک لینک‌های دریافتی، وضعیت صفحات و مطالب وبسایت و… همچنین شما می‌توانید یک کلمه کلیدی را در Moz بررسی کرده و در مورد آن تحقیق کنید. ابزار Proof نیز از محبوب‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتیگ است و قیمت گذاری آن بر اساس ترافیک ورودی وبسایت شما انجام می‌شود. این ابزار با اتصال به CRM یا وبسایت شما می‌تواند به تقویت نرخ تعامل و تبدیل شما کمک بسیاری کند.

تیم دیجیتال مارکتینگ

جایگزینی دیجیتال مارکتینگ نسبت به تبلیغات سنتی باعث می شود از رقبای خود پیشتاز باشیم همچنین از مزایای دیجیتال مارکتینگ می توان به این نکته اشاره کرد که رابطه عمیق تر و مداوم تری با مشتریان برقرار کنیم. 7.بازاریابی ایمیل که اشتباه در کشور ما تعریف و استفاده می‌شود و آن هم ارسال ایمیل به انبوهی از کاربران مختلف است. ایمیل مارکتینگ به معنای ارسال ایمیل به افرادی است که خود عضو خبرنامه شده و بخواهند از آخرین تغییرات شرکت مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم 7 نکته ارزشمند برای جذب مشتریان ثابت را آموزش دهیم ، با داشتن مشتریان ثابت و وفادار فروش خود را به میزان زیادی افزایش دهید.

هر گروه از محصول برای افراد خواهان آن دیده می‌شود و به‌صورت هدفمند و گروهی تبلیغ کنید. استفاده از تبلیغ در گوگل با تعریف تبلیغ‌های جذاب، برای معرفی خدمت و کالای خاصی که مد نظر شماست . در دنیای بزرگ اینترنت معرفی محصولات و خدمات خود را به دفعات بیشتری انجام دهید. البته شما می توانید این مسابقه ها را در وب سایت خود نیز برگزار نمایید. اجرای کمپین های ویدئویی مستقل می تواند هزینه بر باشد و همیشه بازدهی مثبت در سرمایه گذاری ایجاد نمی کند ، اما هنگامی که از یک فیلم به عنوان بخشی از سایر کمپین های شما استفاده می شود ، احتمال بازگشت سرمایه بسیار بالا است.

تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک (PPC)

قابلیت اندازه‌گیری دارند و می‌توان آنها را با آمار ارائه و تحلیل کرد. در صورتی که در بازاریابی سنتی و آفلاین این اتفاق امکان‌پذیر نیست و در واقع بزرگترین مشکل این مدل بازاریابی همین است. در صورت تردید، هر دو را امتحان کنید و با رسیدن به اینکه کدام کانال‌ها – پولی یا رایگان – بهترین عملکرد را برای برند شما دارند، روند بازاریابی خود را تکرار کنید. در واقع، طبق تحقیقات جهانی، استفاده “ثابت” از اینترنت در میان بزرگسالان فقط در سه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است. این افزایش استفاده از اینترنت باعث شده که نوع خرید مردم نیز از خریدهای فیزیکی و حضوری به خرید آنلاین تغییر کند.

و در مورد سایت انتشار ریپورتاژ آگهی هم از تریبون استفاده کردیم که یه مزیت خوبشون پشتیبانی سریع و خوبی هست که ارایه می دن.