راهنمای جامع قفسه بندی و طراحی داخلی مغازه شال و روسری

به جرات می توان گفت که یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر میزان فروش و محبوبیت یک کسب و کار، آن چیزی است که در وهله ی اول به مشتری ارائه می شود، به همین دلیل تاکید می شود که اگر شما نیز دارای شغلی هستید که به طور مستقیم در ارتباط با فروش کالاها و محصولات خاصی است؛ ( مغازه دار هستید ) حتما به موضوع طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ی خود توجه داشته باشید. نورپردازی یکی از مهمترین عوامل در جذب مشتری است .جاسازی خوب اشیا و نورپردازی که عدم استفاده از نور مستقیم ، توجه مشتری را جلب خواهد کرد. اگر تصمیم به راه اندازی فروشگاه دکوراسیون داخلی منزل دارید یا در حال حاضر مغازهای دارید و به فکر بازسازی آن هستید بهتر است از یک متخصص معمار داخلی کمک بگیرید تا بهترین ایدهها را با توجه به بودجه، سبک و سلیقه شما اجرایی کنند. اگر فکر می کنید که نور پردازی دکور فروشگاه آن چنان تاثیری بر روی میزان فروش شما نخواهد داشت، اشتباه می کنید. طراحی ورودی برای یک دکوراسیون داخلی مغازه یا فروشگاه به صورت حرفه ای از اهمیت به سزایی برخوردار است .

سومین سبکی که برای طراحی ویترین شال و روسری در نظر گرفته می شود به صورت ترکیبی است یعنی قسمتی از ویترین برای آویزان کردن شال و روسری بوده و قسمت دیگر به صورت قفسه بندی شده اجرا می شود چنین ایده ای را میتوان با متریال مختلف اعم از چوب، پلاستیک فشرده و استیل ترکیب کرد تا نتیجه کار بینظیر باشد. در نتیجه از خلاقیت نترسید و اجازه دهید دیزاینر شما به راحتی کار خود را انجام دهد. آنچه بعنوان FIX خوانده میشود تجهیزات یا قفسه بندی هایی است که محصولات درآنها چیده میشود.اینجاست که طراح باید با نوآوری بتواند طرحی ارائه کند که محصولات به نحو مناسبی نمایش داده شود. امروزه افراد به طراحی نما مغازه اهمیت زیادی می دهند و علاقمند به خرید از مغازه هایی با نمای بیرونی شیک و لوکس هستند. اما امروزه فروشگاههای مجزایی نیز برای فروش شال و روسری ایجاد شدهاند. اما رعایت چه نکاتی ضروری و مهم است؟ انتخاب دکوراسیون مغازه شیک و مناسب یکی از مهم ترین مواردی است که باید همه کسانی که به این شغل مشغول هستند به آن توجه نمایند و برای داشتن بهترین و مناسب ترین دکوراسیون همه موارد و اصول را رعایت نمایند. شما میتوانید از کاراکترهای متفاوتی در این راستا بهره بگیرید تا شغل و حرفه خود را به نمایش بگذارید.

نورپردازی به شدت بر روی دکوراسیون داخلی فضا تاثیرگذار است پس سعی کنید تا جای امکان از نورپردازی مناسبی متناسب با فضا بهره گیرید. با وجود رقابت بالا در بازار فروشگاه ها و مغازه های بزرگ و کوچک از روش های گوناگون جهت جلب مشتری و کسب سود بیشتر بهره می برند. ورودی هایی که بزرگ و باز هستند و همچنین نور و رنگ خوبی دارند بیشتر مشتریان را دعوت به ورود می کنند تا ورودی هایی که دیدی به داخل ندارند و یا اینکه باریک و تاریک هستند. این که شما باید در فروشگاه خود قفسه ها و شلف هایی پر از محصولات داشته باشید کاملا درست است، اما به یاد داشته باشید که هنگام چیدن محصولات به خصوص در قفسه هایی که محصولات کوچک قرار دارند، فضای کافی بین محصولات قرار دهید. این را به یاد داشته باشید که نمای داخلی و بیرونی مغازه شما اگر لوکس جلوه کند جذب مشتری برای شما سادهتر دنبال میشود. از آنجا که چیدمان وسایل تاثیر مستقیم در جلب نظر مشتری جهت خرید دارد، در دکوراسیون داخلی مغازه باید به نحوه چیدمان اجناس توجه ویژه نمود. به این ترتیب شرایطی فراهم میشود تا بتوانید موقعیت مغازه خود را به طور دقیق با توجه به سلیقه مشتریان تنظیم نمایید.

در این مطلب از چیدانه با 27 تصویر دیدنی از دکوراسیون شیرینی فروشی های سراسر جهان همراه شما هستیم. در این مقاله، ما روشهای را ارائه خواهیم کرد که شما میتوانید با استفاده از آن ها به طراحی دکوراسیون فروشگاه خود کمک اساسی کنید. این پارتیشنها میتواند روی دیوار، سقف و زمین فیکس شود یا اینکه بهصورت استند روی زمین بیستد. حال این پارتیشنها میتواند فضای روبرو را به تصویر بکشد یا اینکه با بسته شدن محفظههای چوبی این مهم فاکتور گرفته شود. این کار باعث می شود تا شما همیشه یک دکور جدید داشته باشید و توجه مشتریان بیشتری را به سمت طراحی دکوراسیون فروشگاه و مغازه خود جلب کنید. همچنین در طراحی ویترین هر مغازه باید به نوع کالای ارائه شده برای فروش نیز توجه نمود. اینگونه قفسه ها در اندازه های مختلف متناسب با سایز مغازه و همچنین شکل های مختلف که برای قرار گیری انواع لوازم آرایشی (پدها، قلموها و باکس های بزرگ و کوچک) در بازار موجود هستند.

برای پوشش دیوارها شما میتوانید از انواع متریال های مختلف استفاده بفرمایید که انتخاب بین آن ها هم بستگی به سلیقه شما داشته و هم نوع باری که میخواهید در این فضا نمایش بدهید .بنا به نورپردازی و سبک اجناس میتوان طراحی های مختلفی را برای فضای شما با کمک تنوع بالای متریال های موجود اعم از دیوارپوش های سنگی یا پی وی سی و یا آجری انجام داد که هر کدام نیز زیبایی های خاص خود را داشته و در نهایت باید به این موضوع دقت کنید که کدامیک بهتر کار شمار ا نمایش یا به عبارتی پرزانت خواهد کرد.

در این بخش میتوانید انواع روسریها یا شالها را بر اساس جنس یا رنگبندی دسته بندی کنید. معمولاً خانمها به صورت گروهی به سراغ خرید انواع لباس و شال و روسری میروند؛ و تمایل زیادی دارند که در هنگام خرید، به شخصه بتوانند شال یا روسری مورد نظرشان را لمس کنند، جنس آن را ببینند و در صورت امکان چند باری آن را امتحان کنند. رنگ ها احساساتی مانند هیجان، اشتیاق یا آرامش را در انسان ایجاد می کنند. اگر شماهم مانند بسیاری دیگر از دوستان تمایل دارید تا مغازه خود را برای ارتقا کار خود دکوراسیون کنید نیاز به مشاور یا بازدید دارید حتما با کارشناسان شرکت ما در تماس بوده و مطمئن باشید که بهترین ها را از این مجموعه دریافت خواهید کرد. حال بر اساس نیاز شما و اندازههای که شما مدنظر دارید این طرح و ایده متفاوت به نمایش گذاشته میشود. حتی اگر دوست نداشته باشید که ورودی را طراحی کنید کافیست که آن را باز نگه دارید و یا اینکه تمام شیشه کنید و داخل فضا را طراحی کنید .

حتی در برخی مواقع، تابش یک نور مستقیم به محصول، می تواند به خریدار در انتخاب محصول کمک کند. دربارهی مشتریان که میتوانیم بگوییم اکثر مشتریان یک مغازه شال و روسری را خانمها تشکیل میدهند؛ که میتوانند در سنین متفاوتی باشند. سومین موردی که در اینجا میتوانیم به آن بپردازیم، بحث نظمبخشی به فضای فروشگاه است. اجازه دهید بحث را با آخرین پاراگراف سر تیتر قبلی شروع کنیم. و نکتهی پایانی که قصد داریم در این بخش به آن بپردازیم، بحث اصول چیدمان فروشگاهی و سهولت دسترسی است. به این شکل بخش ویترینی و نمایشی مغازه دستنخورده باقی میماند. به این شکل دیگر نیازی ندارید که ویترین خود را به هم بریزید.

این مسئله به ویژه در بین هم صنفانی که در یک محدوده فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است. اما این که دقیقا چه تعداد محصول باید به نمایش گذاشته شود مسئله ای میباشد که جواب مشخصی برای آن وجود ندارد. با رعایت این نکته، روسری هاتون سریع تر به فروش میره. مشتری در اولین برخورد ، با اجناس پشت ویترین می تواند در مورد پسند یا عدم پسند اجناس مغازه شما تصمیم بگیرد. که از نگاه مشتری دور نمی ماند. اما هر روشی را که انتخاب کنید در نهایت روسری ها باید مرتب و در دسترس باشند. اولین قدم برای راه اندازی هر کسب و کاری، انتخاب نام مناسب برای مغازه و یا فروشگاه می باشد. از موثر ترین روش ها جهت جلب نظر مشتری و کسب سود بیشتر طراحی و دکوراسیون مغازه می باشد.

چیدمان متناسب و زیبای فضای شیرینی فروشی نقشی اساسی در فروش بیشتر ایفا می کند . فرقی نمی کند مغازه موبایل فروشی دارید یا به فکر طراحی دکوراسیون داخلی فست فودی هستید بلکه باید از یک معمار با تجربه کمک بخواهید تا متناسب با کسب و کار شما بهترین و شیک ترین طراحی دکوراسیون داخلی را با توجه به بودجه مدنظرتان طراحی کند. شما می تونین با سرمایه کم هم ، به فکر راه اندازی مغازه روسری فروشی باشین و اقدام کنید. به این ترتیب مشتری با آرامش به پیشنهاد گوش داده، به آن فکر می کند، متوجه سود و منفعت آن پیشنهاد برای خود می شود، ور در نهایت آنرا قبول می کند. به این شکل سلیقهی مشتری را درگیر خواهید کرد؛ و خریداران را به امتحان کردن و دیدن محصولات دعوت میکنید.

اگر دکور و ویترین کوچکی دارید استفاده از رنگهای سرد برای بزرگ دیدن فضا میتواند موثر باشد. در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر انواع طراحی داخلی مغازه دعوت می نماید. بلکه لازم است تمامی انواع قفسهها را با نورپردازی مناسب فروشگاه ترکیب کنید و در کنار هم طراحی دکوراسیون داخلی و قفسه بندی فروشگاه را انجام دهید. در دکور مغازه لوازم آرایشی برند خود را با ویترین ترکیب کنید. هر ایده پردازی با استفاده از چوب قابل ساخت است. پس طراحی و اجرای نورپردازی درست و دقیق، یک گام مهم در ساخت و اجرای ویترین و دکوراسیون مغازه در تهران است. اجرای این طرح شامل خلاقیت های گوناگونی می باشد که بسته به سلیقه طراح، صاحب فروشگاه و نوع محصولات متفاوت می باشد. به این شکل میتوانید روسریها و شالهای بیشتری را در معرض نمایش قرار دهید. لوازم آرایش گرانقیمت و تجملاتی باید با مقادیر کم و به صورت تکی در معرض دید مشتری قرار داده شوند و نحوه نمایش دادن آن ها باید بسیار شیک، باشکوه و متفاوت باشد. اگر محصولات شما زیاد باشند فونت نوشتاری کوچکتر و باکسها کوچکتر میشوند و اگر فضا بهاندازه کافی در اختیار داشته باشید و به زیبایی کار لطمهای وارد نشود این فونت درشتتر و با تم متفاوتتری اجرا خواهد شد.

فرض کنید مشتری به دنبال خرید یک عدد روسری به رنگ قرمز گوجه ای است و وقتی روسری را به منزل می برد احساس میکند که رنگ روسری بیشتر مشابه به رنگ زرشکی است و این موضوع دقیقا وابسته به نورپردازی اشتباهی است که در مغازه شما اجرا شده است. برای چیدن لباس ها سعی کنید بیشتر از ارتفاع استفاده کنید و لباس ها را بر روی هم بچینید زیرا چشم بیشتر ارتفاع را می بیند. اگر فروشگاه کفش یا لباس دارید، آینه های بزرگ یا قدی را انتخاب کنید. اگر در کسب کار لباس هستید این نوید را باید به شما بدهیم که ایده پردازیهای بسیار منحصربهفردی برای زیباسازی دکوراسیون فروشگاه شما در پیش رویتان قرار دارد.

استفاده از این نوع چیدمان باعث دسترسی آسان تر محصولات می گردد و شما می توانید از فضای فروشگاه خود حداکثر استفاده طراحی داخلی مغازه روسری فروشی را داشته باشید. استفاده از تجهیزات گوناگونی از جمله آینه دکوراتیو ، چوب ترمووود و … استفاده از رنگ های گرم در دکوراسیون مغازه تحریک کننده و شاد کننده است و فضا صمیمی تر جلوه می کند. دیگر اینکه اگر روسریها را در ویترین یا رگالها قرار میدهید، بهتر است نمونههایی از همین طرح و رنگ را در قفسههای پشتی خود نیز داشته باشید. وقتی مکانی برای نشستن به بازدیدکنندگان ارائه میدهید، میتوانید شیرینی فروشی خود را تحت عنوان محیطی دنج القا کنید. است که باید هر کدام از این موارد به درستی انتخاب شوند تا شما دکوراسیونی زیبا و متفاوت داشته باشید. برای شناخت بیشتر ویژگی های این نوع از اتاق خواب ها ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید . برای بازاریابی بهتر هر دو سبک طراحی داخلی مناسباند، باید ببینید که کدام سبک به کار شما و محل شیرینی فروشی بیشتر میخورد؟ به عنوان مثال در سبک های کلاسیک باید از رنگهای پخته و ملایم استفاده نمود و در سبکهای مدرن از رنگهای تند و شارپ . مثلا اگر در یک خیابان پر از کافههای مختلف که سبک کلاسیک چوبی و رنگهای تند مثل قرمز و سبز یشمی دارند، میخواهید شیرینیفروشی باز کنید، میتوانید هماهنگ با سایر خوراکیفروشیها باشید اما رویکرد جدیدی را پیش ببرید یا اینکه در تضاد با آنها سبک مدرن را برای دکوراسیون شیرینی فروشی خود انتخاب کنید.