ساختار و فرآیند مدیریت بازاریابی مدرن برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو | marketing-schools

اما در بازاریابی سنتی شما باید هزینه بسیار زیادی بکنید تا یک بازدهی معقول داشته باشید. البته به این موضوع در ابتدای مطلب هم اشاره شد و شما باید دائما شاخص‌های مورد نظرتان را با نتایج به‌دست آمده مقایسه کنید تا بهترین نتیجه برای فعالیت بازاریابی شرکت حاصل شود. اما آخرین اصل بازاریابی جدید این است پس از فروش، تازه کار شما آغاز می‌شود و باید مشتری را برای خرید‌های بعدی هم حفظ کنید. در بازاریابی سنتی، فروش آخرین مرحله از بازاریابی است در صورتی که در بازاریابی جدید بعد از فروش، تازه کار شما آغاز می‌شود. بخشی مهم که باید به آن نیز توجه داشته باشیم، فرآیندهای درون سازمانی تأمین‌کننده است.

  • این سیستم فعالیت کلیه افراد و بخش‌های درون سازمان را که در ارزش‌آفرینی برای مشتری تأثیرگذار هستند، به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم، شامل می‌شود.
  • در نتیجه تولید محصولات در بازاریابی امروزی از محصولات شرکت با نام تجاری به سمت محصولات مشتری با راه‌حل‌های منحصربه‌فرد وی تغییر شکل پیدا کرده است.
  • دنیای امروز، دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات است که به دلیل ظهور ایننترنت، با دنیای گذشته تفاوت های بسیاری دارد.

در بازاریابی آنلاین نیز شما باید طبق اصولی که دارد رفتار کنید تا بتوانید نتایجی که انتظار دارید، به دست آورید. در شیوه سنتی، وقتی نظرسنجی صورت میگیرد، نظرات مصرف کنندگان به صورت فراوانی آنها و گروه مشتریان گزارش میشود در حالیکه در شیوه مدرن نظر تک تک مشتریان مورد ارزیابی و توجه قرار می گیرد. خیلی از شرکت ها دیده می شود که با وجود شکستن رکورد فروش خود باز هم متحمل هزینه های بسیاری شده اند و سودی نصیب آن ها نشده است.

۷. اندازه‌گیری و تجزیه‌وتحلیل عملکرد بازاریابی

در ادامه به ویژگی های مجله خبری بازاریابی مدرن می پردازیم و از این طریق، تفاوت آن با روش سنتی مشخص خواهد شد. شما باید هزینه های جانبی را از آن خارج کنید و سود کار را به صورت خالص، محاسبه نمایید. این امکان وجود دارد که شرکتی فروش بسیار بالایی داشته باشد اما سود زیادی نداشته باشد و حتی سرمایه خود را به دلیل پیروی از استراتژی های اشتباه در بازاریابی از دست بدهد. در بازاریابی سنتی، برخلاف فضای دیجیتال، امکان به نمایش گذاشتن تمام محصولات شرکت دشوار است(برای این کار به مکان بسیار بزرگی نیاز است). در بازاریابی مدرن سازمان های پیشرفته به دنبال ایجاد محصولات و خدمات منحصر بفرد هستند، محصولاتی که بتواند مشکلی از مشکلات مشتریان را برطرف سازد.

بازاریابی اینترنتی

بعنوان مثال شرکت ادبی در جشن 25 سالگی خود با گروه موزیک ایمجن دراگونز در بخش ساخت و ویرایش فیلم با ادوبی پرایمیر همکاری کرد. نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید مدیر سایت در همین صفحه نمایش داده خواهد شد. اینکه کدام تبلیغ موثرتر بوده است و مشتریان شما از کدام کانال محصول شما را شناخته‌اند تقریبا غیر ممکن بود. در گذشته وقتی تبلیغی را ارائه می‌کردید امکان پیگیری آن دشوار بود. برای مثال فرض کنید که یک تبلیغ را به رادیو داده‌اید و یک بیلبورد هم برای تبلیغ اجاره کرده‌اید.

می توانیم حرفشان را از فرسنگ ها فاصله بشنویم و نظراتشان را در نسخه های جدید محصولاتمان، اعمال کنیم. و البته، این روزها، کسب و کارهای زیادی وارد فضای وب شده اند و این وظیفه ماست که برای پیروزی در این بازار، سنجیده تر، قوی تر و سریع تر عمل کنیم. نرخ تبدیل یعنی مثلا از هر 100 نفری که تبلیغ را میبیند، چه تعداد وارد فضای کسب و کار شما و قیف بازاریابی شما می شود.

http://centraldiesel.ir