نوع مقالهای بهصورت تبلیغاتی است که درباره مشاغل مقاله مینویسند و سپس بهصورت استراتژیک این مقالات در اینترنت قرار میگیرد. همانطور که از نام این نوع بازاریابی پیداست، شرکتها از این تاکتیک کمهزینه برای کمین کردن رویدادها و رقابت در معرض دید رقبا استفاده میکنند. برای رشد و توسعه کسب و کار خود نیاز به راهنمایی دارید؟ فرم زیر را تکمیل کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.
بازاریابی ارتباطی
از بازاریابی در تیمهای خیابانی در تعامل شخصی برای بیان فضایل یک محصول، خدمات یا رویداد به مشتریان بالقوه استفاده میشود. هنگامی که تولیدکنندگان بهصورت مستقیم با مصرف کنندگان تعامل میکنند، در بازاریابی مستقیم شرکت کردهاند. منظور از این نوع تعامل این است که هیچ واسطهای بهعنوان شخص ثالث، مانند خرده فروش و یا عمده فروش در میان نباشد.
۱۶۵ – بازاریابی دانشگاهی (University Marketing)
معمولاً اگر مجله خبری بازاریابی در مورد انواع بازاریابی را مطالعه کرده باشید، حتماً به این مثال برخوردهاید. در رومانیا، سرقت گوشی بسیار مشهور است و بهترین جیببرها را میتوان در این کشور پیدا کرد. از همین رو افراد میتوانند تا با بیمه کردن گوشیهای خود در مقابل سرقت، تا حد امکان ضررهای مالی را جبران کنند. به عنوان مثال، یک شرکت مواد غذایی مستقر در آلمان را در نظر بگیرید.
- نوع ورودی یک استراتژی است که برجذب مشتری برای یافتن و ارتباط با شما متمرکز است، نه برعکس.
- با بازاریابی حمایتی یا سببی، برندها در حین تبلیغ کالاهای خود، خود را به مسائل اجتماعی گره میزنند.
- انتقال ها توسط افرادی در آن مکان که مایل به دریافت آنها هستند و تجهیزات لازم برای این کار را دارند می تواند دریافت شود.
- بازار يابي برون يابي شامل جستجو براي تهيه يک بانک اطلاعاتي از مشتريان بالقوه است .
نوعی تبلیغ است که در آن شرکت ها مقاله های کوتاه را به طیف وسیعی از رسانه ها مانند بانک مقالات ، انجمن ها و ناشران خبرنامه توزیع می کنند. بازاریابی در کمین یا تبلیغات در کمین یک استراتژی بازاریابی است که در آن یک تبلیغ کننده رویدادی را “به کمین” می گذارد تا در معرض نمایش (در برابر سایر تبلیغ کنندگان) قرار بگیرد. فرض کنین یک کسبوکار به یه وبسایت میگه در ازای هر مشتری که براش بفرسته، کمیسیون دریافت میکنه، این میشه بازاریابی پورسانتی. در این حالت، محصول را باقیمت بسیار ناچیز فروخته و یا کاملاً رایگان به مشتری ارائه می نمایند. بدین معنا که چند شرکت که با یکدیگر بر سر منابع خویش ائتلاف نموده تا یک محصول یا خدمت ترویج نموده و به فروش برسانند.
برای افزایش عملکرد یک شرکت، اهداف باید به گونهای طراحی شوند که مشخص کند شرکت چه کارهایی را خوب انجام میدهد و در چه کارهایی ضعیف است. بازاریابی مبتنی بر اطلاعات نوعی بازاریابی است که در آن به پیام منتقل شده در بازاریابی اشاره شده و بیشتر بر حقایق تمرکز دارد تا احساسات. این ترفند بازاریابی بر این تمرکز میکند که ویژگیها و مزیتهای محصول شما چگونه مشکلات مشتری را حل کرده و حتی محصول شما را با محصول رقبا مقایسه میکند. همچنین این نوع بازاریابی با تکیه بر آمار و ارقام به هدف مورد نظر میرسد. بازاریابی تجربی رویدادها، تجربهها و معاملات حضوری را شامل میشود که بین برند و مخاطب ارتباط عاطفی ایجاد میکند.