مشاوره بازاریابی مدرن سعید مرادی | marketing-schools
انتشار: خرداد 14، 1403
بروزرسانی: 02 تیر 1404

مشاوره بازاریابی مدرن سعید مرادی | marketing-schools

اگر می خواهید بدانید چطور یک مشتری را به کسب و کار خود وفادار کنید، توصیه می کنم روش های وفادار کردن مشتری را مطالعه نمایید. در دیجیتال مارکتینگ، سعی می شود از تمامی ابزارهایی که در اختیار داریم مانند اینستاگرام، وب سایت، تلگرام، ایمیل و … استفاده شود تا با هزینه کمتر خدمات به مشتری معرفی شود. برای معرفی یک خدمت یا محصول در قدیم باید مقدار زیادی هزینه برای تبلیغات بیهوده می شد و به زحمت مخاطب را به سمت کسب و کار آورده می شد. اما اکنون فقط کافی است بازار هدف را به درستی تشخیص دهید و تمام ظرفیت کار خود را روی آن بگذارید.

  • با توجه به ظرفیت هایی رسانه ای که در اختیار داریم تمام ظرفیت های خود را در اختیار مشتریان قرار می دهیم.
  • کنترل ثمربخشی بر اساس استانداردهای کیفی انجام می گیرد و کنترل کارایی نیز، به سیستم حسابداری درون سازمان متکی است که سوددهی یک فرآیند را در مقایسه با یک هدف مشخص، اندازه گیری می کند.
  • جابجایی های گفته شده در این تعاریف می تواند شامل اطلاعات، کالاهای فیزیکی، منابع مالی و یا مجوزها باشد.
  • شاید بتوان چالش جدید بازاریابی را استفاده همزمان از ابزار قدیمی در کنار ابزار جدید و نوظهور دانست.
  • مثلاً برای بنر تبلیغاتی، درست کردن یک بنر ساه، تابع استانداردهایی است که باید رعایت شود.

اجرای استراتژی های شخصی سازی نیازمند تلاش فراوان و شناسایی دقیق نیازهای مشتری است. تولید محتوای شخصی سازی می تواند پنج تا هشت برابر ROI در هزینه های بازاریابی باشد که ارزش آن را دارد که روی آن سرمایه گذاری انجام شود. آخرین موردی که لازم است حتما به آن توجه کنید، جذب مستمر مخاطب است. شما باید بازاریابی خود در دنیای مجازی را به گونه ای طراحی کنید که بتوانید مخاطب را برای مراجعات و خریدهای بعدی حفظ کنید! توجه به این مرحله نیز بسیار ضروری و برای توسعه فعالیت شما حیاتی است. برای مثال، حتما برای شما هم پیش آمده است که محصولات یا خدماتی را از طریق پیج های اینستاگرامی خریداری کنید.

راهکار های بازاریابی مدرن برای گذر از بازاریابی سنتی

بر اساس ارقام Marketo، ۷۶ درصد از مجله خبری بازاریابی هایی که اتوماسیون بازاریابی را پیاده سازی می کنند، در سال اول بازده سرمایه گذاری خود را به دست می آورند. نه تنها این، بلکه ۴۴ درصد از آن ها تنها ظرف شش ماه بازدهی را مشاهده می کنند. بازاریابان مدرن ذاتا چابک هستند و دائما خود را با فناوری ها و رفتارهای در حال تغییر وفق می دهند.

بازاریابی اینترنتی

روش های بازاریابی سنتی را در بالاتر اشاره ای کردیم و دانستید در این نوع بازاریابی، روش هایی نظیر تبلیغات تلویزیونی، پخش تراکت، پخش مطالب در روزنامه ها و .. تا اینجا تقریبا مزیت های بازاریابی مدرن بر بازاریابی سنتی را اشاره کردیم، حال می خواهیم به مزیت و برتری بازاریابی سنتی نسبت به مدرن بپردازیم. مهم ترین مزیتی که بازاریابی سنتی نسبت به بازاریابی مدرن دارد، این است که سابقه بیشتری دارد و افراد استفاده زیادتری از آن کرده اند.

این روزها با پیشرفت سریع تکنولوژی و تولید محصولات جدید به بازار های مختلف، به منظور ثبات در نزد رقبا شیوه های مدرن بازار یابی را به کار بسته اند. برخی از مشتریان هم بسیار مشکل پسند می باشند و تمایل دارند هزینه بالایی بپردازند تا بتوانند محصولات با کیفیت خاص خریداری کنند. پس شما می توانید میانگین فروش و درآمد فروش خود را با ارائه یک محصول و یا خدمات جامع تر افزایش دهید و یا اینکه می توانید چندین محصول را در قالب یک بسته پیشنهادی با قیمتی متفاوت به مشتری های مشکل پسند ارائه کنید. این روزها با پیشرفت سریع تکنولوژی و تولید محصولات جدید به بازار های مختلف، به منظور ثبات در نزد رقبا شیوه های مدرن بازاریابی را به کار بسته اند. شما می توانید به کمک بازاریابی دیجیتال بهترین نتایج را رقم بزنید.

http://centraldiesel.ir