او چهار بار قهرمان گرند اسلم انفرادی است که به عنوان پردرآمدترین ورزشکار زن جهان رتبه بندی می شود و در سال 2021 57 میلیون دلار درآمد کسب کرده است که بیشتر از طریق حمایت های مالی بوده است. والمارت اخیراً شروع به عرضه محصولات شرکت مراقبت از پوست خود، Kinlò، در نزدیک به 3000 مکان کرده است. او ماه گذشته یک نمایندگی ورزشی راه اندازی کرد.
و اکنون نائومی اوزاکا با کمک لبرون جیمز به هالیوود فشار می آورد.
یک پروژه در حال توسعه شامل آشپزی و جامعه هائیتی است. خانم اوساکا با خنده گفت: «من برنامههای مرتبط با غذا، مسابقات آشپزی زیادی تماشا میکنم، زیرا دوست دارم آشپزی کنم. اولین پروژه با تیتراژ هانا کوما، یک Op-Doc در نیویورک تایمز در مورد پتسی مینک، اولین زن رنگین پوست انتخاب شده به کنگره خواهد بود. هانا کوما همچنین در حال کار بر روی محتوای مستند نامشخص برای Epix است، یک کانال کابلی برتر که اکنون متعلق به آمازون است.
آقای جیمز در تماس تلفنی گفت که «ظرافت و قدرت» خانم اوزاکا در داخل و خارج از زمین او را به بازی خوبی برای اسپرینگ هیل تبدیل کرده است، «که برای توانمندسازی سازندگان ورزشکار وجود دارد».
خانم اوزاکا 12 حامی دارد، از جمله نایک، مسترکارت، لویی ویتون و پاناسونیک. استوارت دوگوید، نماینده قدیمی و شریک تجاری او، گفت که برخی ممکن است با محتوای هانا کوما درگیر باشند. آقای دوگوید یکی از بنیانگذاران هانا کوما است.
SpringHill، که توسط ماوریک کارتر در سال 2020 تأسیس شد، به عنوان یک شریک مالی، عملیات و تولید برای Hana Kuma عمل خواهد کرد. SpringHill تقریباً 200 کارمند دارد و هنگام فروش سهام اقلیت برای افزایش سرمایه در سال گذشته، ارزش آن 725 میلیون دلار بود. این عملیات شامل یک مشاوره بازاریابی و یک بخش رسانه و پوشاک است که به توانمندسازی ورزشکاران اختصاص داده شده است. واحد دیگر بر تولید فیلم و تلویزیون تمرکز دارد. یک تیم رویداد نیز وجود دارد.
خانم اوزاکا، 24 ساله، یک شرکت رسانه ای به نام هانا کوما را با مشارکت SpringHill، یک شرکت سرگرمی، بازاریابی و محصولات با رشد سریع که توسط آقای جیمز تأسیس شده، راه اندازی کرده است. خانم اوساکا در مصاحبه کوتاهی با زوم گفت که جاه طلبی های او برای هانا کوما، که مخفف “خرس گل” در ژاپنی است، شامل سریال های تلویزیونی فیلمنامه شده و بدون فیلمنامه، مستندها، انیمیشن ها و محتوای برند است، که برنامه های سرگرم کننده ای است که دارای تبلیغات جاسازی شده یا یکپارچه است. .
آقای دوگوید با اشاره به حامیان مالی شرکتها گفت: «ما واقعاً میخواهیم این تعداد را کاهش دهیم و روابط عمیقتری با آنهایی که ادامه میدهند، داشته باشیم. ما میخواهیم نوسانهای بزرگتری داشته باشیم و شرکتهایی را راهاندازی کنیم، در شرکتها سرمایهگذاری کنیم، چیزهایی که ممکن است نتایج بزرگتری نسبت به زمانی داشته باشند که شما یک معامله مکدونالد انجام دهید و سال به سال حقوق دریافت کنید. واقعاً چه چیزی سوزن را حرکت می دهد؟»