او چهار بار قهرمان گرند اسلم انفرادی است که به عنوان پردرآمدترین ورزشکار زن جهان رتبه بندی می شود و در سال 2021 57 میلیون دلار درآمد کسب کرده است که بیشتر از طریق حمایت های مالی بوده است. والمارت اخیراً شروع به عرضه محصولات شرکت مراقبت از پوست خود، Kinlò، در نزدیک به 3000 مکان کرده است. او ماه گذشته یک نمایندگی ورزشی راه اندازی کرد.
خانم اوزاکا، 24 ساله، یک شرکت رسانه ای به نام هانا کوما را با مشارکت SpringHill، یک شرکت سرگرمی، بازاریابی و محصولات با رشد سریع که توسط آقای جیمز تأسیس شده، راه اندازی کرده است. خانم اوساکا در مصاحبه کوتاهی با زوم گفت که جاه طلبی های او برای هانا کوما، که مخفف “خرس گل” در ژاپنی است، شامل سریال های تلویزیونی فیلمنامه شده و بدون فیلمنامه، مستندها، انیمیشن ها و محتوای برند است، که برنامه های سرگرم کننده ای است که دارای تبلیغات جاسازی شده یا یکپارچه است. .
آقای جیمز در تماس تلفنی گفت که «ظرافت و قدرت» خانم اوزاکا در داخل و خارج از زمین او را به بازی خوبی برای اسپرینگ هیل تبدیل کرده است، «که برای توانمندسازی سازندگان ورزشکار وجود دارد».
آقای کارتر گفت: «نائومی میتواند به چیزی که ما ساختهایم متصل شود».
SpringHill، که توسط ماوریک کارتر در سال 2020 تأسیس شد، به عنوان یک شریک مالی، عملیات و تولید برای Hana Kuma عمل خواهد کرد. SpringHill تقریباً 200 کارمند دارد و هنگام فروش سهام اقلیت برای افزایش سرمایه در سال گذشته، ارزش آن 725 میلیون دلار بود. این عملیات شامل یک مشاوره بازاریابی و یک بخش رسانه و پوشاک است که به توانمندسازی ورزشکاران اختصاص داده شده است. واحد دیگر بر تولید فیلم و تلویزیون تمرکز دارد. یک تیم رویداد نیز وجود دارد.
SpringHill می خواهد قرارداد Hana Kuma را با سایر ورزشکارانی که جذابیت جهانی دارند تکرار کند. آقای کارتر گفت: «ما میخواهیم کارهای بیشتری را در آینده انجام دهیم.
خانم اوساکا گفت: «راستش نمیتوانم بگویم که آیا در حال حاضر شخصاً در کاری شرکت خواهم کرد یا خیر». “آنچه که من را هیجان زده می کند این است که بتوانم به مردم الهام بخشم و داستان های جدیدی را تعریف کنم، به خصوص داستان هایی که دوست داشتم در کودکی ببینم. همیشه دوست داشتم کسی مثل خودم را ببینم.» خانم اوزاکا اصالتاً ژاپنی و هائیتی دارد.
خانم اوزاکا 12 حامی دارد، از جمله نایک، مسترکارت، لویی ویتون و پاناسونیک. استوارت دوگوید، نماینده قدیمی و شریک تجاری او، گفت که برخی ممکن است با محتوای هانا کوما درگیر باشند. آقای دوگوید یکی از بنیانگذاران هانا کوما است.
طرفداران باید انتظار داشته باشند که حمایت خانم اوزاکا حداقل برخی از پیشنهادات هانا کوما را که اکثر آنها هنوز در حال توسعه هستند، پشتیبانی کند. خانم اوساکا در مورد موضوعاتی که بسیاری از ستاره های نخبه ورزشی سعی می کنند از آنها اجتناب کنند صریح صحبت کرده است. او یکی از حامیان اولیه جنبش Black Lives Matter بود. او سال گذشته با انصراف از مسابقات اوپن فرانسه، بحث جهانی را در مورد سلامت روان در ورزش آغاز کرد و دلیل آن نیاز به اولویت قرار دادن رفاه خود بود. او همچنین مبارزات گذشته خود را با افسردگی و اضطراب فاش کرد.
یک پروژه در حال توسعه شامل آشپزی و جامعه هائیتی است. خانم اوساکا با خنده گفت: «من برنامههای مرتبط با غذا، مسابقات آشپزی زیادی تماشا میکنم، زیرا دوست دارم آشپزی کنم. اولین پروژه با تیتراژ هانا کوما، یک Op-Doc در نیویورک تایمز در مورد پتسی مینک، اولین زن رنگین پوست انتخاب شده به کنگره خواهد بود. هانا کوما همچنین در حال کار بر روی محتوای مستند نامشخص برای Epix است، یک کانال کابلی برتر که اکنون متعلق به آمازون است.
از آنجا که او هنوز تنیس بازی می کند، خانم اوزاکا در بسیاری از جلسات تولید شرکت نخواهد کرد. آقای دوگوید گفت: “اما هر چیز خلاقانه و استراتژیک، بدیهی است که مهر نائومی و سبک و نظر او را خواهد داشت.”
منبع
صراحت خانم اوزاکا در بین مخاطبان بسیار فراتر از ورزش – به ویژه جوانان – طنین انداز شده است و او را تبدیل به یک رویای حمایت مالی کرده است، حتی اگر اخیراً در زمین تنیس با مشکل مواجه شده است. (او ماه گذشته در دور اول مسابقات آزاد فرانسه شکست خورد. او در یک پست اجتماعی در روز شنبه گفت که به دلیل مصدومیت آشیل در تابستان امسال در ویمبلدون بازی نخواهد کرد.)
آقای دوگوید گفت: “ما هیچ ورزشکار زنی را ندیده ایم که کاری شبیه آنچه ما در تلاش برای رسیدن به آن هستیم انجام دهد.” “سرنا در کسب و کار مخاطره آمیز خود به خوبی عمل کرده است. اما او به پایان دوران حرفهای خود رسیده است و میدانید که ما در میانه راه هستیم.» اشاره او به اسطوره تنیس سرنا ویلیامز بود که شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر او، سرنا ونچرز، سرمایه اولیه 111 میلیون دلاری را برای سرمایه گذاری در بنیانگذارانی با دیدگاه های مختلف جمع آوری کرده است.
آقای کارتر گفت: “در سیستم قدیمی، گاهی اوقات آنها به غرور ختم می شدند.” اما هدف در اینجا این است که هانا کوما را به یک شرکت واقعی و یک برند واقعی تبدیل کنیم. او افزود که تاکید SpringHill بر محتوای مارک دار آن را از استودیوهای قدیمی متمایز می کند. هانا کوما توسط FTX، یک صرافی ارزهای دیجیتال، برای تولید محتوای برند استخدام شده است.