آقای بلک که آخرین بار در زمان تولید «پایین سیاه ما رینی» در سال 2020 با نتفلیکس کار کرد، گفت: «آنها به همه چیز نگاه می کنند، چیزی که من متوجه می شوم. ما باید صبور باشیم و اجازه دهیم این کار را بکنند. اما آنها برای تجارت باز هستند. آنها در حال خریدن چیزهایی هستند.»
با این حال، در پایان، موفقیت نتفلیکس به احتمال زیاد به میزان بودجه 17 میلیارد دلاری محتوای خود خرج می کند.
دیو مورگان، مدیر اجرایی Simulmedia، شرکتی که با تبلیغکنندگان کار میکند، و در کنفرانس شرکت کرد، گفت: «بسیار شدید بود. این یکی از دو یا سه موضوع اصلی بود که همه درباره آن صحبت می کردند.»