نتفلیکس 300 نفر را روز پنجشنبه اخراج کرد، دومین ماه متوالی که غول استریمینگ کارمندان خود را به دلیل مواجهه با کاهش رشد مشترکین و کاهش قیمت سهام کاهش داد.
تحلیلگران بانک آمریکا در یادداشتی نوشتند: «سطوح تبلیغات میتواند به عنوان راهی برای مصرفکنندگان در همه گروههای درآمدی باشد تا بودجه پخش خود را با معامله کردن برای اشتراک در یک سرویس اضافی افزایش دهند، که به نفع رقبای نتفلیکس بسیار بیشتر از خود نتفلیکس است». سرمایه گذاران در روز پنجشنبه
ماه گذشته، نتفلیکس 150 کارگر از جمله کارکنان شاغل در Tudum را که بخشی از بخش بازاریابی این شرکت بود، اخراج کرد.