همواره سرعت وبسایت خود را آزمایش کنید و آن را بهبود بدهید. بازاریابان این لینک را در وبسایت خود قرار میدهند و به وسیله آن به تبلیغ محصولات و خدمات فروشنده میپردازند. یعنی آنها پیشنهاد بالایی برای قیمت میدهند چون سود آنها هزینهها را میپوشاند. آنها حتی برند شما را نمیشناسند و شما توقع دارید که اطلاعات خود را در اختیار شما بگذارند. شخصیسازی ایمیلها نرخ تبدیل آنها را تا ۲۶ درصد افزایش میدهد. در این روش تلاش میشود تا در نهایت کاربران را به سمت خرید محصولات و خدمات هدایت کنند. بازاریابی محتوا: بازاریابی محتوا نیز روش بازاریابی اینترنتی است که در آن بازاریابان به تولید محتوای با ارزش برای مشتریان احتمالی آینده میپردازند. در این روش مهم نیست که کلیک به خرید انجامیده است یا خیر. اما این کار منطقی نیست. این مسائل وبسایت شما را با مشکلات زیر مواجه میکند. هدفگذاری این کلمات به دلیل رقابت و ترافیک مجله خبری marketing-schools کمتر، سادهتر است. هزینه هر کلیک برای برخی کلمات کلیدی بسیار زیاد است. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط: گوگل از کلمات کلیدی مرتبط و مترادف برای تعیین موضوع صفحه کمک میگیرد.
برای مثال، میتوان پست وبلاگ را در فیسبوک منتشر کرد. در واقع از طریق ایمیل ۴۰ برابر بیشتر از فیسبوک یا توییتر مشتری جدید بهدست میآورید. «Bryan Harris» کسی است که در طی سال از وبلاگی بدون درآمد توانسته تا درآمد ۶ رقمی دلاری کسب کند. بدون ایجاد محتوای خوب، نمیتوانید برای افزایش ترافیک و فروش بکلینک دریافت کنید. برای مثال، در تصویر زیر عبارت «چگونه بکلینک بگیریم» جستجو شده است و دو نتیجه اول مربوط به وبسایت «Backlinko» است. کاپریلا دارای دو بخش ناشر و تبلیغدهنده است.و برای مثال در تصویر زیر نمونه بنر آن را مشاهده میکنید که مربوط به مطلب «روانشناسی رنگها در تبلیغات» در «مجله فرادرس» است. مشتریان رفتار خرید منطقی دارند و سفری از آگاهی تا تصمیمگیری را طی میکنند. با توجه به هزینههای بالای ارزی بهتر است از پلتفرمی استفاده کنید که چنین محدودیتهایی را نداشته باشد. با این کار ترافیک و بکلینک خود را افزایش میدهید. با استفاده از این روش به راحتی از سمت اینفلوئنسرها بکلینک دریافت میکنید. همچنین یکی از بزرگترین آژانسهای رسانهای را اداره میکند.
او میدانست انتشار مطالبی در حوزه بازاریابی و ساخت وبلاگ، خوانندگان زیادی را جذب میکند و میتواند با آموزش نحوه اجرای استراتژیهای بازاریابی، درآمد کلانی را در مدت زمان کوتاهی کسب کند. او همه این کارها را با قدرت صدایش انجام داده چراکه از گردن به پایین فلج است. از طرف دیگر، هرچه محصولات کسب و کاری ارزانتر باشد، قیمت پیشنهادی برای هر کلمه کلیدی نیز پایینتر خواهد بود. URLباید کوتاه و حاوی کلمه کلیدی باشد. منظور از این کار، پر کردن تگ عنوان و توضیحات متا با کلمات کلیدی نیست. به این منظور میتوان از «کاپریلا» به عنوان یکی از پلتفرمهای برتر تبلیغات آنلاین هدفمند نام برد. قرار دادن عنوان در تگ H1: تگ H1، در واقع همان تگ عنوان است. به بازاریابی محتوا نیاز داریم چراکه بازاریابی محتوا همان سئو است. بهجای اینکه محتوای خود را بهینه و آن را تبلیغ کنید تا در نتایج موتور جستجو رتبه مناسبی کسب کند (که اغلب چندین ماه طول میکشد)، میتوانید با پرداخت هزینه به همان نتیجه برسید. موتورهای جستجو و پلتفرمهای شبکه اجتماعی، تبلیغات کلیکی را به کاربران خود ارائه میدهند. در نهایت باید بودجه خود را مشخص کنید. بهطور کلی زمانیکه مصرفکننده اقدامی را انجام دهد، کمیسیون به بازاریاب پراخت میشود.
البته دقت داشته باشید که کوکیها تاریخ انقضا دارند و برای اینکه کمیسیون به بازاریاب تعلق بگیرد، خریدار باید قبل از منقضی شدن کوکی خرید خود را کامل کند. وبلاگنویسی به بازاریابان کمک میکند تا در نتایج موتورهای جستجو رتبهبندی شوند و ترافیک طبیعی را به سمت پیشنهادهای بازاریابی همکاری در فروش هدایت کنند. بر اساس صحبتهای «Andrey Lipattsev»، استراتژیست ارشد کیفیت جستجو در گوگل، لینک و محتوا، دو عامل برتر رتبهبندی معرفی شدند. انتشار محتوای طولانی: بر اساس مطالعات، محتوای طولانیتر در موتورهای جستجو، رتبه بهتری کسب میکند. این بدین معنی است که تلاشهای بازاریابی محتوای شما باید با سفر خریدار هماهنگ باشد. به این سفر، سفر خریدار میگویند. نکته جالب در مورد وبسایت Backlinko این است که بهجای جمعآوری اخبار و اطلاعات سئو از منابع دیگر، در واقع به افراد نشان میدهد که چگونه تکنیکهای سئو را بهخوبی اجرا کنند. فیسبوک در میان دیگر شبکههای اجتماعی بهترین گزینههای هدفگیری مخاطبان را دارد.