9 تکنیک فروش مدرن؛ مثال‌های واقعی از موفق‌ترین کسب و کارهای دنیا؛ وبلاگ آکادمی بازار | marketing-schools

به دنبال راهی باشید تا منبعی برای مشتریان بالقوه و بالفعل خود باشید. به مشتری کمک نمایید تا سریع‌تر، آسان‌تر و ارزان‌تر کارهایی را انجام دهند. این امکان وجود دارد که هر بار مشتری برای دریافت کمک به شما مراجعه نماید، چیزی را نیز خریداری نماید.

  • عدم مهارت در برنامه ریزی فروش یکی از بزرگترین آفت های برنامه ریزی فروش به حساب می آید.
  • اینکه تنوع در انتخاب باشد عالی است اما وجود بیش از حد آن مشتری شما را در معرض طیف گسترده­ای از انتخاب­ها قرار داده و آن را سردرگم می­کند.
  • اهداف شما استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شما را تعریف می‌کنند و زمانی که برای اجرای کمپین‌های خود اختصاص می‌دهید، به این اهداف وابسته است.
  • انتخاب عنوان‌های تاثیرگذار یکی از تکنیک های بازاریابی موثر در سئو و برای افزایش ترافیک سایت، مخصوصاً از گوگل است که باعث افزایش نرخ کلیک (و پیرو آن افزایش ترافیک) می‌شود.
  • شرکت فورد موتور برای معرفی خطوط جدید محصولات خود، هر ساله زمان زیادی را صرف راه اندازی غرفه خود در نمایشگاه های بین المللی خودروها صرف می کند.

تصویر زیر، مجله خبری بازاریابیی از نتیجه ارزیابی بازه‌های زمانی مناسب برای انتشار پست بر اساس اطلاعات وب‌سایت Social Pilot را نشان می‌دهد. به یاد داشته باشید که داستان برندها، تبلیغ برای فروش بیشتر نیست. این داستان‌ها به شما کمک می‌کند که با مخاطبان برند خود ارتباط بیشتری برقرار کنید.

دوره جامع نخبگان مطالعه پلاس

منظور از «بخشیدن بعد انسانی به برند»، توجه به مسائلی به جز مسائل مرتبط با صفحه نمایش دیجیتال افراد است. به مخاطبان خود نشان بدهید که در دفتر کار شما به شکل روزمره چه اتفاقاتی می‌افتد، آن‌ها را با کارکنان خود آشنا کنید و به آن‌ها نشان بدهید که در پشت صحنه برند شما، انسان‌های متفاوتی مشغول کارند. تقویم‌های محتوایی به توزیع متناسب و مؤثر منابع و بهبود همکاری اعضای تیم کمک می‌کند و به شما درک مطلوب و عمیقی از تکنیک‌های مؤثر و تکنیک‌های غیرمؤثر می‌دهد.

مزایای بازاریابی شبکه ا‌ی یا نتورک مارکتینگ

این روزها بسیاری از برندها مشغول شکل دادن به جامعه مخاطبان آنلاین در شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های گفتگوی خود هستند. شما با مدیریت اجتماع مخاطبان با دیگران ارتباط برقرار می‌کنید و خود را به‌عنوان یکی از افراد قدرتمند در بازار خود معرفی خواهید کرد. این کار می‌تواند به‌سادگی گذاشتن هشتگ در توئیتر یا سوال و جواب در وب‌سایت‌هایی مانند Quora باشد؛ یا برعکس به پیچیدگی ایجاد کردن یک شبکه پشتیبانی کامل برای کالاها. در هر صورت شما با چنین اقداماتی به تقویت ارتباط بین مشتریان و برندتان کمک خواهید کرد. اگر تشکیل اجتماع به‌درستی انجام شود، حتی ممکن است برند شما تا جایی گسترش یابد که تبدیل به مرجعی برای همه افراد حاضر در آن شود.

بازاریابی حضوری در واقع گرانترین نوع بازاریابی است چرا که افراد برای کارکنان و محل کار نیز باید هزینه کنند. زمان و هزینه سفرهایی که برای بازاریابی حضوری باید انجام دهید نیز ممکن است مبلغ بالایی را در بر گیرد. توصیه ما به شما این است که از چندین مشتری در یک منطقه بازدید کنید تا مخارج و زمان سفر شما بهینه‌تر شود.

http://centraldiesel.ir